Hallo, Met 3 kinderen in huis liggen er na iedere maaltijd kruimels en troep onder de eettafel. Nu veeg ik het meestal op of pak ik de stofzuiger, maar eigenlijk vind ik het onhandig om steeds de gewone stofzuiger (zwaar en met snoer) hiervoor te pakken. Nu viel mijn oog op de steelstofzuiger. Deze lijkt mij zo handig voor even het snelle werk tussendoor. Ik wil er één zonder snoer, 2 in 1, dus met kruimeldief (makkelijk voor de trap), niet te lange oplaadtijd van de accu en niet te zwaar. Ik ben uitgekomen op de Electrolux Ergorapido ZB3013. Heeft iemand ervaring met dit model? Of sowieso met een steelstofzuiger? (kan me herinneren dat iemand er één bij de Action had gekocht van een onbekend merk voor 17.99, maar die actie is natuurlij al voorbij helaas) Ik hoor graag jullie ervaringen. Alvast bedankt.
Ik heb er een gehad. Van Philips. De eerste ging net 1 week binnen de garantieperiode kapot (de accu laadde niet meer op). Toen kregen we nog een nieuwe. De tweede ging een maand na de garantieperiode kapot, weer de accu. Het is wel een heel handig ding in elk geval. Wij hebben nu toch maar weer een gewone kruimeldief gekocht, omdat ik toch bijna elke dag wel even echt stofzuig en we geen kruipende kinderen meer hebben, dus als er iets wat langer blijft liggen is het niet zo erg meer.
Wij hebben er eentje van Philips, en echt makkelijk voor tussendoor, ook de kruimeldief is krachtig. Voor bvb het kleed vinden wij hem zelfs beter werken dan de gewone stofzuiger, door een roterende borstel kamt die echt goed hondenharen enz eruit. Wij wilden gewoon een goede, niet te dure steelstofzuiger, ik ken de Electrolux niet, maar bvb Dyson vonden wij echt te duur.
Bedankt voor jullie reacties. Wat jammer Luppy dat beiden zo snel stuk gingen. Dit heb ik ook in enkele reviews op de Electrolux gelezen, maar het merendeel was zeer positief. Ik vind de prijs dan ook erg mooi. (Afgeprijsd van 209,- naar 159,-.) Al bijna zeker weet ik dat ik hem ga bestellen, zeker na de reactie van daantje 09. Lijkt me zo ideaal. Ik hoop op nog meer ervaringen!
Wij hebben de dyson absolut plus kost iets meer maar heb je ook wat! Vind hem echt geweldig vooral als ons kind hagelslag eet en nu ons huis in de verkoop staat. Zit 3 jaar garantie op. Waarom dyson omdat we hiervoor ook een dyson hadden,hebben en ze hebben een goeie service.
Dank je rijswijkse. Je huis ziet er inderdaad brandschoon (vast mede dankzij de Dyson ) uit. Helaas is deze boven mijn budget dus een Dyson zal het niet worden helaas.
oja wij gebruiken geen gewone stofzuiger meer dus alleen de steelstofzuiger. Wij hebben 3 etages en kunnen makkelijk heel het huis stofzuigen. Zonder snoer echt geweldig ding,beste aankoop tot nu toe!
haha de makelaar zei het ook! Je huis was heeel netjes opgeruimd Dochter mocht vanmorgen geen hagelslag eten en stond met me dyson in de aanslag om haar heen te stofzuigen Moest haar naar school brengen en direct werken dus moest het netjes achter later Hij is duur maar echt waard! Ik zag er 1 bij coolbleu 349 misschien op marktplaats nog 1 te koop? Anders nog even doorsparen of wachten op een leuke actie? Ik lees van andere merken mindere reactie's vandaar dat ik voor de dyson ben gegaan.
Ik heb de Electrolux besteld. Als het goed is krijg ik hem morgen binnen. Ik heb aardig wat positieve reacties op dit model gelezen. We zullen het zien. Anders ga ik in de toekomst alsnog voor een Dyson.
Onze dyson steelstofzuiger is binnen een jaar stuk gegaan. Via mediamarkt wel volledige aankoopbedrag terug gelukkig. Verder was ik er ook niet enorm enthousiast over wat betreft zuigkracht, daar had he eigenlijk de gewone nog voor nodig en dat wilde ik juist niet meer. Heb nu mijn zinnen gezet op een robot 😀
Wij hebben een elektrolux gehad, die ging in de garantietermijn kapot en hebben toen een dyson ervoor gekocht met bijbetaling, ik ben er zo blij mee, de dyson zuigt beter op vloerbedekking dan de elektrolux maar als je gewoon een gladde vloer hebt maakt het niet zoveel uit denk ik
Ja die van de action heb ik gekocht.. Bij de action is het zo...of het is troep...of het is een geweldig ding voor bijna geen geld. Hier bleek deze een geweldig ding te zijn. Zuigt beter dan mijn dure Philips...die het ook goed doet...en is super makkelijk om even snel te gebruiken. Erg blij mee voor 25 euro.
Wat een mazzel bosi333 Mij lijkt het vooral handig om na het eten onder en rond de tafel te zuigen. We hebben een laminaatvloer dus enorm veel zuigkracht hoeft hij niet te hebben.