Ik gebruik al sinds jaar en dag Deoleen, maar deze lijkt niet goed meer te werken. Welke deodorant heeft dezelfde werking als Deoleen of welke houdt jullie droog en fris?
Welke ik graag op doe is rexona, die stick cream. Wel wat duurder ook (nog net geen tientje) maar die is echt super goed! Die pak ik vaak als ik echt een hele dag op pad ben en veel actief bezig ben haha.
odorex extra dry, 1 x onder je oksels deppen, en dagen lang droog en geen zweet. Nu heb ik nooit echt last van zwetende oksels, maar in de zomer als het echt warm is, ideaal!! Niet direct na het ontharen doen, ik hars/epileer mijn oksels, maar als ik het in de zomer gebruik, dan wacht ik even een dagje. Anders prikt het enorm
Hier ook therme, werkt perfect en hele Neutrale geur. Ongeveer 7 euro maar vaak bij kruidvat 1 en 1 gratis . Je hebt er ook een andere variant van, die werkt 7 dagen lang maar die heb ik nog niet gebruikt.
Van rexona zo'n stick. Kost iets van 7 euro maar werkt echt goed! Heel veel deo's werken bij mij niet.
Ik ga ze straks even opschrijven, morgen met een lijstje naar Kruidvat of Etos. Was er alleen vergeten bij te zetten dat het parfumvrij moet zijn
Eerder dove maar nu niks meer.. Sinds ik het niet meer gebruik zweet ik 80% minder!!!! Echt een uitvinding geen deo haha..
Serieus?? Ga je dan niet ruiken? Ik was net bij AH, daar hadden ze de deo's in de aanbieding: 2+1 gratis. Is hier een kleinere AH, maar toch wat meegenomen: Odorex, Neutral en Rexona. Een cotton dry, een fresh en een neutrale Wel parfum, maar het zij maar even zo. Geen spuitbussen, maar het zijn rollers geloof ik. Het is toch even zoeken nu denk ik, zal nog eens een vriendin van mij vragen welke zij gebruikt. Zij gebruikt een duurdere, die haar heel goed helpt.
Ik denk dat ik deze ook nog erbij ga halen. Die is namelijk wel parfumvrij. En degene die ik dan niet gebruik neem ik of mee naar mijn werk voor de nog geen deodorant gebruikende meisjes, maar die het wel degelijk nodig hebben , of ik geef ze aan mijn zus. Die vindt alles wat gratis op haar afkomt wel best
Ik zweer ook bij dove! Van alle andere deo's heb ik toch het idee dat ik aan het einde van de dag wat zweet ruik, maar bij dove? Zelfs als ik weer in bed lig ruik ik lekker fris En dan het liefst de blauwe of de gele...mmmm