Fotocamera gestolen en nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door MHMW, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik kom net terug van een middagje kermis met de kindjes en bij thuiskomst merk ik dat mijn tas open geritst staat en dat mijn fotocamera eruit is. Eerst alles afgezocht, maar hij is echt weg! Wat kan ik nu het beste doen. Ook wat betreft aangifte, gaat dat via internet of moet ik daarvoor langs het bureau! Jezus, baal er echt van, heb hem pas sinds augustus!

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Niemand die dit weet? Kom op internet namelijk geen stap verder

3. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Balen!

Even kijken op de site bij jouw politie tot hoelaat ze open zijn, of bel even naar ze. Als ze al dicht zijn of zo dicht gaan, kan je het misschien via internet doen. Ik weet het echt niet, sorry. Heb er nooit mee te maken gehad.
    Persoonlijk zou ik langsgaan. Kan je net meer vertellen dan via een mailtje o.i.d.

Heb je de foto's ook op je pc staan of ben je alles kwijt?

4. MHMW

MHMW Niet meer actief

Heb wel wat foto's op de iPad staan, maar lang niet alles. Foto's van het doopsel van onze dochter, verjaardag van onze zoon. Oh ik kan wel huilen. Laat ze van andermans spullen afblijven.

5. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aangifte doen bij de politie. Meestal moet je wel even bellen van te voren. (althans was hier toen die onze gestolen was)

6. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Kan ik goed begrijpen. Wat afschuwelijk. Hopelijk vinden ze dat ding snel. Misschien is ie gevonden en heeft iemand 'm al naar de politie gebracht. Ik hoop het voor je.

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Jeetje wat vervelend zeg!

Tegenwoordig kan je online een aangifte doen.
    Binnen een dag of 2 krijg je meteen je aangifte online.

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

hier mag je voor zulke dingen niet eens meer naar het bureau, moet je tegenwoordig allemaal online doen.

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ah nee toch! Maar heb je dan helemaal geen back-ups gemaakt in die tijd? Dat is echt balen.

Soms kan het onder je inboedelverzekering vallen, dan moet je even je verzekering bellen

10. MHMW

MHMW Niet meer actief

Nichtje van mijn man gebeld, ze is agente. Zij raade aan online aangifte te doen. Dit meteen gedaan en krijg binnen paar dagen het per post binnen. Even kijken of we met de verzekering verder komen, maar ben er bang voor. Morgen maar meteen bellen naar het bureau, misschien is die gevonden.

11. MHMW

MHMW Niet meer actief

Camera kan mij niet zo heel veel schelen, maar die foto's!

Deel Deze Pagina