Ik blijf bij blydorp... Wij vinden vooral het ocianium heel leuk en ik merk dat ook veel (kleine) kindjes het leuk vinden om naar al die gekleurde visjes te kijken en de haaien vinden ze altijd heeeeel indrukwekkend op de 2e plaats komt ouwehands, dat ook vooral omdat je honden daar mee mogen
Voor een educatieve dierentuin: Artis. Is natuurlijk veel compacter opgezet omdat het midden in de stad zit, maar compenseert dat dus ruimschoots door erg veel binnenverblijven (vissen, vlinders, insecten, etc.) met allerlei interactieve gedeeltes etc.
ouwehands, emmen, arnhem of amersfoort vinden we hier erg leuk. Blijdorp vonden wij dus helemaal niks, ja inderdaad het oceanium was erg leuk maar dat vond ik ook echt het enige mooie aan die dierentuin . Ouwehands vind ik het speelding voor de kinderen ook zo mooi, in Emmen hebben ze ook wel een leuk speelding maar dat is met veel water dus dat is vaak net iets minder
ouwehands dierenpark in rhenen vind ik mooi! mocht het even slecht worden is er een prachtige indoor speeltuin voor kinderen. maar zo netjes en ruim... ben in emmen al tig keer geweest, is ook mooi maar wel kleiner vind ik.
Wij hebben een abonnement op Ouwehands, aangezien we daar het dichtst bij wonen, maar ook omdat het gewoon een leuke dierentuin is en dat indoor speelgebeuren erg makkelijk en leuk is voor de kinderen. Ik zit liever daar dan in bij zo'n Ballorig. Overigens vind ik Burgers Zoo erg mooi en Artis is ook leuk.
Dierenpark Emmen is erg leuk! En ik ben laatst naar Burgers zoo geweest, die is ook erg leuk en mooi! Dit zijn grote dierenparken, hou je van wat kleinere dierenpark dan moet je na Amersfoort gaan! Succes!
Burgers Zoo is erg mooi!! Mocht je er nog nooit geweest zijn dan is het echt een keer de moeite waard!
mirell; je hebt ons op een idee gebracht , dagje dierentuin zaterdag. Laatst werd aan ons ouwehands geadviseerd, met name omdat daar een indoor speeltuin zit.. altijd handig met slecht weer. Ik heb zelf alleen ervaring met emmen, omdat ik daar altijd het dichts bij heb gewoond. Maar dat is wel een hele mooie!
Beekse Bergen, dieren hebben daar lekker veel ruimte en zitten niet alleen maar achter hekken en tralies En er zijn leuke speeltuintjes tussendoor!
in emmen ben ik zelf ook veeeel geweest als kind bijna elk jaar wel. supermooie dierentuin. burgers zoo ben ik ook 2 keer geweest en vind ik ook erg mooi. wij wonen in denhelder dus voor alle dierntuinen moeten we minstens 2 uur rijden alleen artis is 1,5 uur voor ons makt dat niet zo veel uit maar heb een dochter die mee gaat.