Ik moet het laatste weekend van augustus een paar uurtjes in Renesse zijn en we zouden er een weekend van willen maken van vrijdag tot zondag. Maar holy Moly die prijzen voor 2 nachten Iemand betaalbare tips? De eisen zijn niet zo hoog, eigen sanitair en een fatsoenlijk bed. En als het kan op wandelafstand van een strand. Max 20 min van Renesse af. 2 personen Budget max 200 a 250
Airbnb of booking.com . Ik heb toevallig voor midden september nog 2 nachten geboekt met mijn moeder en dochter voor 50 euro per nacht dus ideaal!! Gewoon een kleine camping met een caravan en voortent in de buurt van Vrouwenpolder
Air bnb niet aan gedacht inderdaad. Goeie tip. Nog nooit gedaan, normaal via booking altijd maar daar vond ik het deze keer niet echt. We zijn al regelmatig in Zeeland geweest maar volgens mij betaalden we dan voor een midweek de prijzen die ik nu tegen kwam voor 2 nachtjes.
Eventueel een huisje op een camping? Misschien dat buiten het seizoen er wat betaalbaars te vinden is. Prijzen zijn echt de pan uitgerezen.