dat je gekocht had en nooit gebuikt hebt ik hier toen zn was bakje voor op de commode wat een onzin zeg en jullie? gr anja
Zo'n soortgelijk topic hadden we al http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/71119-grootste-miskoop-grootste-aanrader.html
navelbandjes, die stoffen....ik zag het bij de 1e op de lijst staan en dacht dat is heel belangrijk ik had wel 15 van die krengen gekocht... toen ik dat vervolgens zei tegen mn mams lachte ze me al uit en daarna de kraamhulp ook zo'n bakje voor op de comode had ik gekregen maar nooit gebruikt, was erg handig om van alles in te bewaren was ie alleen niet voor bedoeld
Dat wasbakje heb ik wel weer gebruikt, vond hem wel erg handig. Nu wordt hij gebruikt om alle badspulletjes in te bewaren . Mijn grootste miskoop is toch wel het babybadje met thermometer geweest. Ten eerste wilde hij toen hij net geboren was, absoluut niet in het badje, maar in de Tummie. En toen hij niet meer in de tummie paste, was hij te zwaar voor het badje en is hij in het grote bad gegaan....Beetje zonde van het geld. Maar misschien gebruik ik hem bij de tweede wel Owja....en mijn kraampakket, dat was ook een miskoop. Heb ik helemaal niets uit gebruikt. Ik ben ik het ziekenhuis bevallen, zelf nog 5 dagen er gelegen en Roan nog 2 weken. Toen ik thuis was kon ik het al met maandverband aan en was het kraamverband ook niet meer nodig. Ik heb het toen maar aan zo'n goed doel gegeven, die ongebruikte spullen uit het kraampakket inzamelt. Ik kan hem trouwens ook niet meer gebruiken voor een tweede, want ik moet op medische indicatie toch in het ziekenhuis bevallen.