wie heeft er spijt van iets

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ducie, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ducie

ducie Bekend lid

15 feb 2008
    662
    0
    0
    dat je gekocht had
    en nooit gebuikt hebt ;)

ik hier toen zn was bakje voor op de commode
    wat een onzin zeg :(

en jullie?
    gr anja

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  3. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    navelbandjes, die stoffen....ik zag het bij de 1e op de lijst staan en dacht dat is heel belangrijk ik had wel 15 van die krengen gekocht...
    toen ik dat vervolgens zei tegen mn mams lachte ze me al uit ;) en daarna de kraamhulp ook :)

zo'n bakje voor op de comode had ik gekregen maar nooit gebruikt, was erg handig om van alles in te bewaren was ie alleen niet voor bedoeld :)

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Dat wasbakje heb ik wel weer gebruikt, vond hem wel erg handig. Nu wordt hij gebruikt om alle badspulletjes in te bewaren ;).

Mijn grootste miskoop is toch wel het babybadje met thermometer geweest. Ten eerste wilde hij toen hij net geboren was, absoluut niet in het badje, maar in de Tummie. En toen hij niet meer in de tummie paste, was hij te zwaar voor het badje en is hij in het grote bad gegaan....Beetje zonde van het geld. Maar misschien gebruik ik hem bij de tweede wel ;)

Owja....en mijn kraampakket, dat was ook een miskoop. Heb ik helemaal niets uit gebruikt. Ik ben ik het ziekenhuis bevallen, zelf nog 5 dagen er gelegen en Roan nog 2 weken. Toen ik thuis was kon ik het al met maandverband aan en was het kraamverband ook niet meer nodig. Ik heb het toen maar aan zo'n goed doel gegeven, die ongebruikte spullen uit het kraampakket inzamelt. Ik kan hem trouwens ook niet meer gebruiken voor een tweede, want ik moet op medische indicatie toch in het ziekenhuis bevallen.

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zie link hierboven.

Die ik deze dicht.

Kwebbel

Deel Deze Pagina