Simpele basiskleding voor een leuke prijs..

Discussion in 'De lounge' started by PamPapilio, Jan 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Daar ben ik nu al ZOLANG naar op zoek! :(

Ik zoek nu ik zwanger ben vooral leuke shirtjes topjes die goed te gebruiken zijn met een buikband.. maar ook voor na de zwangerschap vind ik een simpel shirt soms gewoon erg leuk en handig!

Wat ik zoek is eigenlijk zo simpel, en toch kan ik t nergens vinden en al vind ik al 1 shirtje naar mn zin kost ie al snel 20 a 30 euro en voor zoiets simpels vind ik dat een beetje onzin..;)

Ik zoek eigenlijk vooral longsleeves met een mooie diepe Vhals, niet zo eentje waarbij iedereen tot op detail je bh kan beschrijven, maar ook niet een die schreeuwt "nu word ik mama dus mag niemand meer iets zien" ;)

Een beetje decolleté mag dus wel!

Ook mag t best aan de bovenkant eruit zien als een wikkelshirt, of mag er best een band onder de borsten lopen of iets dergelijks. als t maar een simpel, basis uni-kleurig shirt is..

En ook tanktops of mouwloze shirts met een Vhals of ronde hals die niet heel hoog zit staat op mn lijstje..

Ik ben zelf niet echt van de t-shirts maar als deze een dezelfde soort hals hebben is dat van de zomer wel leuk voor erbij..

Maar ik kan het toch echt nergens vinden! wie geeft me de gouden tip?! online winkel of erop uit.. t maakt mij niet uit! ;)

2. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Komt in de buurt!

maar nog niet die vhals shirts! ;)

je zou toch denken dat t niet moeilijk te krijgen moet zijn?! :(

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    www.perfectlybasics.nl

Dit komt een beetje in de buurt van wat ik zoek, alleen mis ik hier wel de vrolijke kleurtjes! (ben vooral gek op roze ;) )

maar kijk voor de grap even naar de prijzen! :$

5. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Jeetje zeg, dat vind ik wel erg duur!

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

H&M heeft ook erg vaak erg leuke dingen die je ook na je zwangerschap kan door dragen
    ik heb daar erg veel van gekocht toen en draag het nog steeds niemand die wat in de gaten heeft

7. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  8. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

#8 ToetieL8, Jan 18, 2010
    Last edited by a moderator: Jan 18, 2010
    De Primark in Rotterdam! Leuke kleding in leuke kleurtjes en ook basis dingen. Had van de week 2 mega tassen vol voor 70 euro :D

9. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Oh ja, bij de Action haal ik ook een hoop basisshirts weg!

10. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ben heel erg fan van de basic shirtjes van Only. (Bij o.a. Vero Moda)
    Je hebt ze in allerlei kleuren. Die met korte mouw zijn geloof ik 8 euro, met lange mouw een tientje. Het is geen V-hals maar wel een diepe ronde hals. Maar niet dat je zegt dat je tieten eruit vallen als je voorover buigt.

Ze blijven heel goed in model, draag ze nu ook constant. Geef nu borstvoeding en trek ze elke keer naar beneden maar ze blijven mooi. Ook na 50 keer wassen, want ik trek elke dag een schone aan.
    En ook handig, binnenin staat een plaatje of het lange mouw of korte mouw is...

Heb ze trouwens bijna mijn hele zwangerschap kunnen dragen, ze zijn erg lang.

11. luuus

luuus Niet meer actief

bij de lady sting hebben ze van die truitjes! zonder mouw en korte + lange mouwen. met een mooi hals ook en de prijs valt daar ook onwijs mee... voor lange mouwen iets van 10 euro en korte iets van 7...

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    De bonprix heb ik toevallig al zitten kijken, en soms hebben ze best hier en daar een shirtje zoals ik bedoel.. maar niet 1 winkel met alle simpele basisvormen shirts in alle kleuren!

Ik snap gewoon niet dat t niet bestaat.. :(

Ik zou bijna naar een shirt-bedrukker gaan en vragen wat een shirt zonder tekst kost ;) deze hebben ze namelijk vaak wel..

Leuke shirtjes die bij zwangerschap en zonder kunnen zijn ook wel te vinden, maar ik zou t zo fijn vinden om eerst een berg basics te hebben voor alledaags gebruik wat ook goed te combineren is!

T moet er zijn, ik geef niet op! :D hihih

bedankt voor t meedenken trouwens ;)

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna

Dat klinkt goed! zal t eens opzoeken..

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Mijn ervaring met de kleding bij de action en bijv. de zeeman (wibra etc) is dat t toch minder mooi blijft..

Ik heb nu basic shirts van bijv. de schoenenreus en daarbij krult de onderste naad steeds om..

en bij de action of zeeman had ik dan shirts en werd de onderkant heel wijd..

ben ik dus een beetje van weggeschrokken ;) hihi

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Heb nu toevallig wat simpele shirts bij de hema "mama basics" gevonden.. niet supergoedkoop maar t komt goed in de buurt! ;) :D

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    En moet zeggen dat bij H&M op de site toch ook een hoop staat!

Dat heb ik nooit gevonden bij ons in de winkel hoor :(

17. EnBee

EnBee Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    Primark in Rotterdam!! Basic truitjes voor 2-5 euro, blijven super goed, ook na tig keer wassen. In alle kleuren te verkrijgen, met ronde hals en V-hals, korte en lange mouwen.
    Dat is trouwens niet het enige leuke wat ze daar hebben ;). Allemaal goedkope, maar toch ook erg leuke kleding. Ook rompertjes en boxpakjes (helaas verder niet echt leuke maatje 50-56 kleding).

Mja, ik heb even gekeken, is wel 130km vanuit jou vandaan. Misschien een dagje Alexandrium ervan maken dan. Ze hebben er ook een Prénatal megastores ;)

18. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik slaag daar voor altijd bij de h&m. ook toen ik zwanger was een simpele longsleeve voor een paar euro en dan kocht ik hem gewoon wat groter vaak als je buiten de positie kleding gaat kijken vind je echt veel.

En de kleren van de zeeman of action worden echt snel vaal of de verhouding van het truitje word slecht.

Hier in duitsland hebben ze een lekker goedkoop winkeltje liggen met ok va die basis kleding ook lekker goedkoop. Kik heet ie

19. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ik heb pasgeleden bij de coolcat 2 longsleeves gekocht met V hals!
    2 voor 10 euro in hele leuke kleurtjes maar ook gewoon in wit en zwart. ik heb ze gekocht in het diep paars en soort blauw groen. (heb hem nu weer aan) tis echt een ideaal truitje~!
    ik ga van de week is lekker alleen shoppen (zonder kind en man) wss vind ik dan nog wel meer van die leuke dingen :D

20. Rnate

Rnate Fanatiek lid

Jan 10, 2010
    1,985
    0
    0
    newyorker in duitsland en de winkelstraat in leer zelf zitten ook hele leuke goedkope kledingzaakjes en j betaald maar 1 eur voor parkeren :D en anders eventueel de Takko

Share This Page