Ik heb vorig jaar een digitale camera (casio) gekocht en dat is de grootste miskoop ooit! Hij is al 3 x opgestuurd geweest (waarmee ik m dan elke keer 1 maand kwijt ben) daarvan hebben ze hem 2 x gemaakt en hij maakt nog steeds onscherpe foto`s! Heb het er helemaal mee gehad en wil nu weer een nieuwe kopen maar welke raden jullie aan?? Wil tot ongeveer 150 euro uitgeven. Heb zelf Sony in mn hoofd.. maar ben benieuwd naar jullie meningen! Alvast bedankt!
Hier ook panasonic Lumix!!! Ben officieel fotograaf volgens mn schooldiploma maar als ik een dagje weg ga neem ik toch echt mn panasonic mee! Ideaaaaaal!!! Echt super kwaliteit foto's en heel makkelijk in gebruik. Met mn laatste (FZ8) Deed ik 2 jaar en die had ik zonder lenskap en zonder hoesje vaak gewoon in mn tas gegooit. Nooit kapot gegaan maar op een gegeven moment zoveel krassen op de lens dat je ze ging zien op de foto. Dus echt een dikke 10 voor panasonic. (en ga je voor een spiegelreflex dan Canon!)
Ik heb een Olympus mju tough, omdat die waterdicht zijn (tot een paar meter) en shockproof. Dan kan m'n zoon er ook foto's mee maken, en het ding wel eens per ongeluk laten vallen, en hij kan mee naar het strand en het zwembad. Nadeel is wel dat hij vrij traag is, zowel met opstarten als met het maken van de foto. Kwaliteit vind ik prima.
Ik heb een Sony en dit was onze grootste miskoop ooit! Nét ná de 1jaar garantie kapte hij ermee. Kan geen foto's maken (filmen gelukkig nog wel, maar tot hoelang?) ik heb 2 geheugenkaartjes en kan op beide geen foto's maken. Hijs niet vol en batt is ook niet leeg. Ook sluit het lensklepje niet meer. Ik ga nu maar een los foto toestel kopen want ik baal als een stekker! Omdat er geen garantie meer op zit kost het me dus een flinke smak geld om hem op te sturen en dan maar hopen dat ze m kunnen maken...
thnx voor de reacties, degene met de panasonic lumix, welk type hebben jullie? Zie wel dat de Panasonic Lumix DMC-FS30 beste koop consumenetenbond is..
hier ben ik aan mijn 3de sony toe. ik heb nu gekozen voor de cybershot dsc w350. de andere 2 zijn verouderde modellen en dan wil ik iets nieuws super compacte camera. met macro functie en de optie tot panorama foto's. verder 14,1 megapixel en super makelijk in gebruik.
Panasonic Lumix inderdaad! Ik heb de TZ-10. Moet zeggen dat de nieuwe Nikon en Canon ook wel erg goed uit de reviews komen nu.
Hier ook een Panasonic Lumix tz-20 Ben er heel blij mee! Heb hem alleen net, dus nog even helemaal uitpluizen..