pffff, even van me afschrijven, vanaf morgen zit ik in 't ziekenhuis met mijn moppie, ze heeft een bultje op de linkerkant van haar hoofd dat in de schedel aant groeien is, en ze weten niet wat 't is, ze weten alleen dat 't groeit.. Vrijdag wordt ze geopereerd en ze wisten niet of ze alleen 't bultje gaan weghalen of ook nog een stukje schedel onder het bultje... Ik ga dadelijk als ze wakker is nog na de winkel, en dan samen op de fiets naar 't kapelke een kaars aansteken, vanavond kleren en spullen inpakken want ik blijf waarschijnelijk in 't Ronald MC Donald huis overnachten, ze moet er zeker 4 dagen blijven en 't is toch een dik uur van huis...pfffff...Sorry 't moest even van me af.. Ik denk dat ik 't morgen moeilijker heb en vooral Vrijdag...Wil heel graag weten wat voor bult 't is...Ze gaan 't opsturen en hoelang 't duurt voordat ik de uitslag heb is nog niet bekend... pfffff was 't maar alvast voorbij
Jeetje wat heftig voor je meisje en jou. Ik zou ook vreselijk nerveus zijn. Heel veel sterkte vrijdag voor jullie. En ook de tijd dat je moet wachten op de uitslag. Ik zal duimen voor jullie.
Heel veel succes en sterkte! Hopelijk valt het allemaal mee. Ik steek morgen een kaarsje aan voor jullie!
bedankt al voor de lieve reacties, ik hoop ook dat 't onschuldig is en ga daar ook wel van uit...Maar toch die onzekerheid pfff wordt er niet goed van...