zal ik het zelf trouwens ook ff typen.. haha ringen, 3 armbandjes, waarvan een slavenarmband 2 kettinkjes en een enkelbandje
Op dit moment alleen mijn trouwring (titanium) en een ring die ik van mijn man gekregen heb toen we in ondertrouw waren gegaan (staal) Normaal draag ik ook oorbellen, maar met onze kleine grijpgraag in de buurt is dat wat lastig geworden..
Mijn trouwring, en om mijn nek een zilver kettinkje met het gezicht van een meisje, en dan achterop de naam Milou* .( gekregen van schoonmoeder )
Pfff, dat verschilt. Ik probeer er elke dag braaf aan te denken om mijn verlovingsring en trouwring om te doen. (Die doe ik 's nachts af.) Nu draag ik ze trouwens niet, omdat ze even niet meer lekker zitten. Verder heb ik veel verschillende kettingen, armbanden en oorbellen. Ik wissel gewoon af en draag waar ik op dat moment zin in heb. Heeft natuurlijk ook met kleding / gelegenheid te maken. Ik draag trouwens over het algemeen zilver of (zelfgemaakte) kralenkettingen en -armbanden. Alleen verlovingsring, trouwring en één armband zijn van witgoud. (Dat kun je namelijk combineren met zilver, terwijl ik de combi zilver en geel goud niet mooi vind.) Zilver is vaak toch goedkoper, dus kun je lekker veel sieraden kopen en veel afwisselen.
Trouwring, verlovingsrind, 2 paar oorbellen, horloge en vaak nog een ketting Jeetje als ik het zo opschrijf lijkt het wel of ik BA ben, maar dat valt best mee hoor 8)
ik draag: -trouwring -verlovingsring -pandora armband -horloge -een ketting met een jade steen eraan. -oorbellen zo da was die wel
Horloge, oorbellen en trouwring. Soms ook een ketting. Alleen is mijn trouwring nu afgezaagd met mijn zwangerschap omdat mijn vingers te dik werden.
pandora armband, 2 ringen, (een die van mijn overleden opa gehad heb gehad en een die ik een paar maanden geleden in een oud sieradenkistje vond en geen idee heb hoe ik er aan kom) en knopjes in mijn oren totdat mijn kindjes oud genoeg zijn niet aan mijn oorbellen te trekken. alles zilver, houd niet van goud.
3 zilveren Ringen Grote witte horloge Armbanden (wisselend, hou van krallenarmband maar heb ook pandora of soms 1 armbandje) Ketting (wisselend ook vaak dan van kralen of zilver)
een gouden ketting met een haryjes hangertje met leuke steentjes erin... oorbellen die erbij horen en een gouden schakelarmbandje.... en soms wissel ik het af met ander goud... en heb nog 3 gouden ringen waarvan ik er 1 per keer draag...