Hoi allen, dit zou mijn eerste zwangerschap worden dus ik heb geen idee hoe dit zou moeten voelen. Ik ben inmiddels een week over tijd. Heb wel een paar druppels bloed gehad maar van wat ik lees leek het meer op innesteling dan de standaard ongesteldheid die ik normaal heb. Ik had geen maandverband nodig. Ik heb ook allerlei symptomen gehad als plotseling misselijk, steken onderin buik, ijzersmaak in mond, slaperigheid, verstopping...... Maar nog steeds dat extra streepje niet!! Moet ik geduldig blijven afwachten of ben ik gewoon niet zwanger? Het bloeden is 2 dagen geleden gestopt. Wat zijn jullie ervaringen? Ik word helemaal gek van het wachten! PS ik gebruik de sensitest extra vroeg
Weet je ook wanneer je eisprong was dmv het doen van ovulatietesten? Hoe lang ben je al gestopt met de anticonceptie? Op welke cyclusdag begonnen de druppels bloed? Op welle cyclusdag zit je nu? De klachten die je hebt komen iig niet van een zwangerschap, want bij zoveel klachten zou je echt al positief moeten testen. Ik vermoed dat je klachten komen door de toename van progesteron in je lf.
Ben nog maar 6 weken van de pil af. Heb ook nog geen ovulatietest oid gedaan. De bloeddruppels kwamen toen ik al een week over tijd was
Oh dit is dus je eerste cyclus na je pil? Dan is het niet vreemd dat je nog niet ongesteld bent geworden of nog geen streepje ziet Je bent nu vol aan het ontpillen. Ik zou nog even rustig een paar weekjes afwachten en om de 4 dagen een testje doen. Succes en hopelijk heb je snel duidelijkheid.