Ron's honeymoonquiz Love letters Op goed geluk Zeg eens A Medisch centrum west ( mocht ik nooit naar kijken )
-Flippo's -knikkeren -tip tap toppen -buskruit -stoepkanten -nintendo -gameboy -tamagotchi -spice girls -back street boys - five -goudkust -pippi langkous -seabert de zeehond -vrouwenvleugel -bobby's world -stroopsoldaatjes -citroen kauwgum -timo en pumba ijsje met die diertjes of knetter topic -smurfen knetter staafjes -kauwgum knijptube Ahhhh kan nog wel even door gaan haha.. 1989 Ohja vergeet er 1 Jeugd viva
Hier uit '82... Sommige dingen kan ik me heel erg in vinden Bsb Spice girls Stoepje butsen zoals wij dat noemden Heel fout, maar toen leuk... Belletje lellen ( nu heb ik er echt een hekel aan ) In de regen 15 km naar school toe fietsen Telekids Love boat Married with children Zaterdag patatdag Altijd buiten kunnen spelen Hutten bouwen in het bos achter ons huis Hinkelen en elastieken Altijd snoepjes kopen 10 kikkertjes voor 1 gulden idd Maar zoals sommigen bijvoorbeeld zeggen harry potter dan voel ik me oud terwijl dat helemaal niet zo is..... Ik las altijd de tina en thuis hadden we ruzie wie als eerste de nieuwe donald duck mocht lezen En telekids Dit topic is een trip down memory lane.....
Oh nog iets wat me zo van vroeger bij staat. De serie Fort Alpha. Kennen meer dames dit? Ik was 12 en ging net naar de middelbare school. Ik vond die stoere oudere middelbare scholieren machtig mooi. Was echt een bad ass klas. Keek ik echt tegen op. Zat er laatst weer naar te kijken (werd herhaald ergens). En toen dacht ik wat een stelletje ongeregelde pubers. Dit was nu dus met mijn volwassen blik haha. En oh ja Heart Break High heeft ook enorme indruk gemaakt. Ik was zo verliefd op Rivers, Declan en Ryan haha. Leuk ook dat die serie net werd uitgezonden toen ik op de middelbare school zat. Je kon je zo meten aan ze. Dat was in 1998. Moet je nagaan wat een oude trien ik me voel
Hier uit 1979 Idd ford alpha.....opgenomen op mijn oude middelbare school. Verder barbies, little pony, he-man, en she-ra de eerste gameboy, kleiduifschieten op de eerste Nintendo, transformers, telekids, the thundercats, shandy, de snorkels, de troetelbeertjes, rollerskates (die blauwe met gele wielen), de lolo bal, love boat, the honeymoon quiz, de flying doctors. Het tijdschrift popfoto, de fancy en de yes. en ga zo maar door.
Grappig om inderdaad je eigen generatie te herkennen! Bij de mensen die schrijven over Diddle verzamelingen denk ik zijn jullie 'zo jong'? En bij mensen die lijstjes schrijven waar ik amper wat van herken denk ik jullie zijn vast ouder! 1985, nog wat aanvullingen: - smurfensnot (afwasmiddel in een boterhamzakje) - Krimpie Dinkie. (tekenen en dan de oven in en werd het piepklein) - katoenen draadjes om een haarpluk laten wikkelen door een vriendinnetjes, soort rasta-iets. Ik weet even geen betere beschrijving maar ik bedoel zo'n soort armbandje, maar dan in je haar met allemaal kleurtjes en patroontjes.
Ik herinner me'vroeger' voornamelijk in zwart-wit. Geeft wel enigszins weer hoe lang geleden het is voor mij
Ja, hoe kon ik die vergeten?!? Flying Doctors. En dungeons and dragons. Dat was een tv-serie in mijn tijd. Ik leerde pas jaren later dat het eigenlijk een spelletje was. Mijn broer en ik zaten echt klaar om dat te kijken. Iets later, MacGyver en de A-team. Ook leuk!
Smurfensnot heb ik een keer in mijn oog gehad als 4 jarige spruit. Mijn zus maakte het vaak en hield het zakje een keer tegen mijn gezicht het was zo lekker zacht. En toen knapte het zakje. Nou dat was geen succes. Wat een pijn heb ik gehad. En Medisch Centrum West inderdaad met die gemene Dokter Erik haha. En Vrouwenvleugel dat vond ik altijd zo spannend. Met Bea Meulman die ook later in Sam Sam zat.
Hier ook van 1985 en bovenstaande herken ik ook. Zo grappig. Die draadjes om een haarpluk maakte ik bij al mijn vriendinnetjes. Verder nog - Telekids (mega blubber power race) - Op zondagochtend een programma met Anniko van Santen (weet even niet meer hoe het heet) - Flippo's (3 zakken chips kopen voor alleen de flippo's) - Treehouse heb ik ook mee gespeeld (was van mijn oppas haar kinderen geweest) - Barbies - Knikkeren - De eerste baby born (kreeg ik voor het halen van mij zwemdiploma B) - Land van Ooit - Skeeleren - Gabberen (ik niet hoor ) En vast nog wel meer dingen. Kan me wel ook wat dingen van mijn zus haar pubertijd herinneren. Zij is van 1979. - Berverly Hills 90210 - Mtv - 2 unlimmited - hiphop - Marky Mark- Good vibrations Zo, dat was het even voor nu. Goede oude tijd
Zo leuk om te lezen dit! Idd 2unlimited! Dat was m'n eerste cd. En MTV met ray cokes. Ik weet zo even de naam van die show niet meet.
Ow ja dat neon tijdperk, is mij ook niet gespaard gebleven. Ik sta op een klassefoto als een lichtgevende glimwormpop met al mijn neonkleren.
Hier 1980! Veel herkenbaar, niet alles gelezen, hier nog wat aanvullingen: - van die gummybeertjes laten groeien in een beker water - knetterkauwgom - Rons honeymoonquiz - lolobal - foofer tekenfilm - airwolf - splash (bal met waterballon erin met een tijdklok en dan knalde de ballon - fles vullen met water en die achter je zetten en dan de ander met voetbal je fles proberen om te schieten - stoepranden (balspel) - ik verklaar de oorlog aan...