Ik vergeet altijd wel iets als ik boodschappen doe. En een lijstje is ook geen optie want dan vergeet ik het wel weer opt lijstje te zetten..
Ik vergeet altijd of ik mijn vitamine pil wel in heb genomen. Het gaat zo op de automatische piloot dat ik niet meer weet of ik hem nou nog moet nemen of niet.
Er schiet me net nog iets te binnen. Ik vergeet altijd dat je vooral niet op pitabroodjes moet duwen als ze net uit het broodrooster komen om de lucht eruit te duwen. Auw!!
Ik vergeet altijd het toiletpapier in het toilet aan te vullen, heb ik net fijn een grote boodschap gedaan en kom ik tot de conclusie dat ik nog maar twee velletjes heb...
Als er eens een programma is wat ik wil kijken, let ik heel goed op de tijd, behalve dus als het bijna tijd is. Gevolg: Al een uur bezig/afgelopen.
De ingeschonken koffie (die ik dus standaard koud drink...) Cadeautjes meenemen als we naar een verjaardag toe gaan(wij rijden dus bijna altijd een extra rondje door de wijk)
Oh dat heb ik ook zo vaak, grr. Van de week bij het strijken bleek de was toch een beetje muf te ruiken. Kon ik het weer wassen... Cirkeltje weer rond
Ik maak mijn boodschappenlijstje zelfs 'op volgorde', dus schrijf als eerste op waar ik in de winkel als eerste lansgskom zeg maar en dan nóg standaard dingen vergeten. Verder idd theewater, koudgeworden kopjes koffie, onopgemaakte bedden, brood uit de vriezer halen. Ben nogal een warhoofd.
ik vergeet best veel dingen, maar het ergste vind ik nog wel dat ik ALTIJD(!!) geraspte kaas vergeet wanneer ik pasta koop/ga maken. pasta zonder kaas... voelt onmogelijk! xD