Ervaringen wortel punt behandeling

Discussie in 'De lounge' gestart door Isa2019, 24 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isa2019

    Isa2019 Niet meer actief

    Voor 1,5 week geleden heb ik een wortel punt operatie gehad. Er was een kleine ontsteking op de wortel punt die is weggehaald.
    Na de operatie niet veel last gehad van napijn. Sinds een aantal dagen voel ik wel een rare pijn door de tand heen,soort zeurderig gevoel en af en toe een klein steekje.
    Zou dit nog normaal zijn en door de ingreep komen? Ze zijn er natuurlijk wel flink bezig geweest.

    Mocht het niet overgaan bel ik aankomende week uiteraard de Kaak chirurg. Wil ook niet te snel bellen
     
  2. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.849
    113
    Gelderland
    Ik kan me niet meer herinneren of ik lang napijn heb gehad. Wat bij mij wel altijd helpt is pcm. Meestal is de pijn na een dag wel weg. Mocht dat niet het geval zijn zou ik maandag even bellen voor de zekerheid. Ze geven dan wel aan of her normaal is of niet.
     
  3. Isa2019

    Isa2019 Niet meer actief

    Bedankt voor je reactie!
    Had van de week al keertje gebeld omdat ik me toch wat zorgen maakte. Assistente gaf toen aan dat het nog wel normaal was.
    Nouja, ik kijk het nog maar effe aan dan :)
     
  4. paars

    paars Fanatiek lid

    27 nov 2008
    1.108
    12
    38
    Ik weet van mijn vriendin dat ze na een paar dagen van de pijn verlost was. Ik niet duurde ook heel lang en wat bleek dat eigenlijk de kies ernaast ontstoken was.
     
  5. Isa2019

    Isa2019 Niet meer actief

    Oh wat naar zeg! Bij mij is er een 3d foto gemaakt dus gelukkig wel de goede tand behandeld.

    Pijn is misschien ook niet het goede woord. Het voelt gewoon erg vreemd. En het is ook niet de hele dag door.
     
  6. paars

    paars Fanatiek lid

    27 nov 2008
    1.108
    12
    38
    Zijn het niet de hechtingen waar je nu wat last van hebt?
     
  7. Isa2019

    Isa2019 Niet meer actief

    Ja idd, dat denk ik nu ook. Ze trekken nog erg
     
  8. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Ik heb 2 dagen napijn gehad die goed te bestrijden was met PCM.
    Nu is het 4 maanden geleden en zit er een kleine fistel op de plek van de behandeling dus ik moet ook weer terug. Geen last van trouwens!
     
  9. Isa2019

    Isa2019 Niet meer actief

    Napijn heb ik dus gelukkig niet echt gehad. Had jij zo'n 1,5 week na de behandeling ook dat je tand nog wat gevoelig is als je er op drukt/aanzit?
     
  10. Sneeuwvlokjes

    Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    2.130
    1.209
    113
    Bedoel je een apexresectie? Daarvan had ik al snel geen last meer. Wel een paar dagen een opgezwollen wang gehad.
    Paar maanden later begon de pijn weer; ontsteking was weer terug. Kies trekken was de enige optie.
    Ik zal niet snel weer voor een apex gaan.
     
  11. Isa2019

    Isa2019 Niet meer actief

    Ja, een apexresectie gehad.
     

Deel Deze Pagina