welke discussie op zp ga je uit de weg of juist niet??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik negeer de topics over honden/katten die weg moeten...
    Denk dan altijd: ai, waarom doe je dit nu nog, weet je dan nog niet dat je toch gezeik krijgt!?

En borstvoeding...ik kon zelf geen bv geven ivm een borstverkleinig, heb het toch geprobeerd (met info/aanleggen/kolven/lactatiekundige en al) maar mijn zoontje viel steeds meer af...en dat er dan nog mensen zijn die zeggen dat je het dan toch niet lang genoeg hebt geprobeerd...daar krijg ik dan een beetje de kriebels van...
    En als ik daarover lees, hoe iemand anders dan 'aangevallen' wordt, dan kan ik het soms niet goed laten om te reageren...dan maar negeren...

En voor de rest lees ik wel veel, maar heb ik lang niet altijd zin om te reageren, omdat alles al gezegd is, haha!

2. tulip

tulip Niet meer actief

dat geloof ik graag.:D

kalli, je hebt pb terug.

3. Waar een bepaald persoon op reageert die ik altijd veel te fel en grenzend aan respectloos vind overkomen.. zelfbescherming :cool:

Borst/flesvoedingtopics interesseren me niet. Ben pro-bv maar ga dit niet over een ander haar rug aansmeren bij de rest.
    Werkende/thuisblijfmoeders waarbij altijd uiteindelijk wel weer iemand beledigd is en ik soms geen idee heb waarom :(
    Topics waarbij respectloos over overleden kindjes wordt gesproken. Niet te geloven nee, maar ze bestaan..

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ik smul echt van de reltopics, kopje thee erbij, heerlijk :D

5. Zijn er abortus topics op ZP???? Ben jij voor abortus?

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Schandalig, bannen die lui.

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ho! stop! kalmeer! Denk aan je bloeddruk :D

8. tulip

tulip Niet meer actief

whahaha

9. tulip

tulip Niet meer actief

haha, dat dacht ik ook:D

10. die van mij mag wel omhoog hoor.. is toch te laag :p

nee ik wist (en weet nog steeds niet) hoe ik die zin moet lezen.

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Dat is ook vaak moeilijk, om echt iets goed duidelijk neer te zetten, vaak begrijpen mensen elkaar ook verkeerd..

Maareh, heb jij nog verlagende bloeddruk tips dan:D

12. Purk

Purk Niet meer actief

hahaha

maar als antwoord op de vraag babyengel: maakt het echt uit? je kent me niet, kan jou het schelen ;)

13. Nee, maar ik vraag me alleen maar af of ik de zin nou goed lees.. ik hoef geen discussie en wil al helemaal geen mening vellen over iemand die ik alleen van hier 'ken', van mij mag ieder zijn eigen mening hebben, maar vroeg me alleen af bedoel je het nou hoe ik het lees.. Sorry was even verward!

14. Meestal werkt bloedvergiftiging wel goed maar ik neem aan dat je dat niet wilt krijgen :D

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    nou, ik dacht meer aan theetjes of zo :cool:

16. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik lees overal wel mee, maar reageer niet zo vaak.

Wat ik echt uit de weg ga zijn die topics waar mensen hun hele privéleven (relaties, exen etc.) op tafel gooien. Die vind ik zo onbegrijpelijk, niet het feit dat je problemen hebt, maar wel dat je dit dan zo op het www gooit, ivm privacy.
    Ook geloof ik nooit zo dat de andere partij altijd de schuldige is.... oeps.. :)

Ik ben meer van de luchtige topics.

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik reageer vaak niet, maar lees wel veel. Maar bv/kv echt niet! Dat lees ik niet meer. En ook het Vlindergedeelte vind ik echt moeilijk. Ik zit dan huilend achter de computer. Dus dat sla ik even over.

18. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik meng me in weinig eigenlijk want ook al geef jeje mening,de ander neemt hem toch niet aan.
    hoeft ook niet maar het zou toch leuk zijn als iemand eens zou zeggen "goh zo had ik er nog niet over nagedacht,je hebt helemaal gelijk":D:D

Vind abortus een heel gevoelig onderwerp eigenlijk,vind dat je daar niet over moet discussieren maar meer je medeleven moet tonen.

Maarrr,das mijn mening hè

19. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Discussies over vanaf 4 of 6 maanden bijvoeden.
    En dan ook over potjes of zelf maken.
    Kan daar zo opgefokt van worden. :)

20. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Van die reken of plaatjes grapjes. Ik snap ze echt nooit en voel me dan zo dom ;)

Deel Deze Pagina