welke discussie op zp ga je uit de weg of juist niet??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

geeft niks

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Trouwens......nare berichten uit de media...zoals moeder verdrinkt kinderen ofzo lees ik nooit! Kan daar echt wakker van liggen en om mezelf te beschermen blijf ik daar vandaan.

3. Hier ook. Er zijn maar weinig dingen waar ik geen respect of begrip voor op kan brengen, maar dit.. Toen ik net op dit forum kwam wilde ik nog wel eens heel heftig reageren, maar dat is toch volkomen zinloos. Nu denk ik alleen nog maar 'Shit man, je meldt je toch ook niet aan op een jazz-forum als je het over K3 wilt hebben?', en dan kijk ik de andere kant op.

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahaha!

Aan de andere kant: soms ben ik ook wel eens een hele alinea kwijt om alles tot in den treure uit te leggen omdat ik niemand wil kwetsen. Dat is ook wel eens vermoeiend.

Daarom denk ik ook wel eens: Je ziet toch aan de titel waar het over gaat? Je leest toch de openinspost? Als het je kwetst....klik het dan weg.
    Je hoeft niet overal op te reageren....

5. tulip

tulip Niet meer actief

Ik heb er een nieuwe bij hoor. Ik mijd voortaan discussie over moeders die het normaal vinden dat ze balen van het geslacht van de baby op komst, je mag gewoon niet eerlijk zijn in zo'n discussie en alleen maar ja zeggen.

6. Linana

Linana Niet meer actief

Ik mijn discussies over pijnbestrijding tijdens de bevalling.... Iedereen gaat daar anders mee om (pijn) en sommige dames hier zijn er zo ontzettend op tegen dat het vaak uitmondt in een internet-fight.... Erg jammer

7. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ha Tulip, dat wilde ik net gaan posten. :)

8. tulip

tulip Niet meer actief

joh??? Das toevallig:D

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Whahaha dat heb ik ook gelezen idd.

En pijnbestrijding is dat tegenwoordig ook al een discussie punt??

moet niet gekker worden

10. Linana

Linana Niet meer actief

Het komt in sommige topics naar voren, tussen neus en lippen door, en vervolgens gaat het halve topic erover....
    Kan me ook al inbeelden hoe een topic eruit ziet over alleen dat onderwerp ;)

11. tulip

tulip Niet meer actief

dat wist ik idd ook niet. Dat moet je toch zelf weten, wat maakt het uit dat iemand dat wil?? Hmm, typisch hoor.

12. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Dat is toch al langer een onderwerp waar discussies uit ontstaan? Ik vind het niet iets van tegenwoordig.

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Krabt zichzelf even flink achter de oren...

Nou ik was dolblij dat het er op dat moment was:D

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou dan heb ik zeker iets gemist sinds 2009:D:D

Nja ook niet iets waar ik me druk om kan maken.

De een maakt er gebruik van de ander niet.
    Snap alleen niet dat je er een discussie van kan maken:)

15. Linana

Linana Niet meer actief

Tsjah... wat dan allemaal wel niet de nadelen zijn etc.
    Ik moet over minimaal 3 en maximaal 7 weken bevallen, tis maar net hoe de kleine erover denkt. Maar ik denk dat ik ook heel blij ben dat het bestaat als het me echt teveel wordt :D

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik ook :D! Reageer niet, maar kan me prima vermaken met al die dozen die elkaar het online leven zuur maken om niks.

Ik vermijd liefst de topic's over teleurgesteld zijn over geslacht baby. Vanuit mijn eigen gevoel denk ik dan: wees blij dat je een kindje krijgt.
    Ik probeer niet te reageren daarop, en ze te vermijden maar heel soms moet ik gewoon even wat zeggen.

Ook vermijd ik de topic's van meiden die 3 maanden bezig zijn zwanger te worden en dat zóóóó lang vinden en de "moed" verliezen. Daar kots ik van en word ik heel boos van. Vroeger moest ik dan altijd reageren, maar tegenwoordig skip ik het.

En lang leve de negeerlijst :D

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Achja... Als k daar over na moet denken kan k niks meer:D

Maar ik snap wel dat er vrouwen zijn die het niet willen.
    En zo snap ik ook dat er vrouwen zijn ( waar onder ik zelf ) Die het wel willen.:D

18. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dit meen je niet!:$Ben blij dat ik die topics niet ben tegengekomen, anders zou ik even op mijn handen moeten gaan zitten... echt ongelofelijk dat er daadwerkelijk mensen zijn die verschil maken!

Ik vermijd eigenlijk geen topics bewust, bepaalde klik ik niet open omdat het onderwerp me niet interesseert of waar ik niets mee heb (zoals een topic over een bep. tv-programma dat ik niet volg). Verder lees ik best veel mee omdat ik ook wil weten hoe het met mensen gaat, ik reageer alleen niet altijd omdat mijn reactie vaak wel overeenkomt met die van een ander lid/leden. Vind het dan overbodig om ook te gaan reageren :)

19. tulip

tulip Niet meer actief

pff, nou ik schreef hierboven hetzelfde als panter toevallig. Ben net gekapt met zo'n discussie, je wordt er moedeloos van.

20. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Haha dat gevoel heb ik wel bij al die genoemde onderwerpen.

Deel Deze Pagina