welke discussie op zp ga je uit de weg of juist niet??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Nou nu trek je het toch uit z'n verband? Dat iemand een voorkeur heeft zegt niet dat het nou het belangrijkste is. Een kindje van een ander geslacht zal dan echt niet minder geliefd zijn ;)

Ik had een lichte voorkeur voor een meisje. Maar ik was voornamelijk blij dat ik zwanger was geraakt en de gezondheid stond altijd bovenaan. Toen ik na de 20-weken echo terug moest komen voor een extra echo van het hartje werd dat weer benadrukt.

Dat er een (lichte) voorkeur is betekent niet dat er wordt gedacht van "nou als het maar geen jongen/meisje".

2. tulip

tulip Niet meer actief

in de discussie waarin ik zat werd al gesproken over een rouwproces en hoe de komende jaren daarmee om te kunnen gaan. Das al heel anders dan hoe jij het omschrijft.;)

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Bestaat dat topic nog??

Zoja stuur me via pb ff welke het is wil hem wel even lezen

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik dacht dat ik de enige was:D
    ik lees dat soort berichten nooit want ik kan dat machteloos gevoel niet handelen.

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik mijd topics die in eerste instantie serieus starten en waar het vervolgens uitmond in een gezellig theeleut-clubje die vaak met een hoop smileys elkaar duidelijk maken hoe grappig ze elkaar vinden en hoe fijn ze elkaar weer gevonden hebben: samen in strijd tegen ts of een andere individueel iemand in dat topic. Dat neigt naar triest, dus dan kijk ik niet meer in het betreffende topic.

Verder mijd ik geen topics, maar meng me steeds minder in discussie wat ik vroeger wel vaak deed.

6. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Kiwi, oh ja, wat ik ook lastig vind (lijkt er misschien een beetje op) soms kom je een topic tegen met een titel die je aanspreekt en dan blijkt het na twee pagina's verzand te zijn in een "clubje". Dus dan gaat het allang niet meer over de vraag of het onderwerp waarvoor het oorspronkelijk geopend was.

7. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Door sommigen ja, maar niet iedereen. En nu kwam het over alsof iedereen met een voorkeur maar fout zit.

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik zou deze ook moeten mijden maar het lukt me niet.:)

9. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    ik ga nooit een discussie uit de weg hahahahaha vind het altijd wel grappig.:D:D:D

10. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Hmm, meeste zijn wel genoemd, bv/kv, bijvoeding, huilen/niet huilen... heb weleens de "fout " gemaakt om in te gaan op werken/thuisblijf topics, meteen ruzie met een bepaald iemand, die ik nu zowiezo uit de weg ga want die loopt overal te rellen en te beledigen. Show je... doe ik ook niet aan mee.

Verder heb ik ook wel een beetje moeite met de vele spel en stijlfouten die worden gemaakt, maar ach...

En wat ik erg vind?! Ik vermoed wel eens dat sommige meiden de boel bij elkaar verzinnen. In een topic waar ik veel kom zit er ook zo eentje, het ene verhaal nog stugger en dramatischer dan de ander. Ik geloof er geen snars van, maar haal het ook niet in mijn hoofd om dat uit te spreken.

Het is nog niet zo erg als die vlaamse griet die vorig jaar een drieling had verzonnen, maar er zitten bij haar soms verhalen tussen, dat ik echt denk, duh...

11. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Oh ja, en namen-topics. Wil best reageren als er wordt gevraagd naar een bepaalde stijl naam, mits het dan om korte nederlandse stoere namen gaat. Maar topics die beginnen met "wat vinden jullie van de naam...." doe ik niet mee.

12. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Topics over teleurgesteld zijn over het geslacht van de baby heb ik gelukkig nog niet gezien.

Ik zag wel een keer topic over zwanger worden in de maand maart en die dan overslaan want dan wordt de baby geboren in december en dat is niet leuk ivm de feestdagen..... dan ga ik ook maar op mijn handen zitten.

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik vermijd geen discussies, vindt alles altijd wel interessant om te lezen.
    Niet dat ik dat doe, want dit forum is echt te groot om alles bij te houden. Zoveel tijd heb ik niet. ;)

14. Nescio

Nescio Niet meer actief

Een 'lichte voorkeur hebben' voor een bepaald geslacht vind ik persoonlijk fout. Beter dat het niet uitmondt in een rouwproces en dat diegene alsnog blij is met wat zij 'krijgt', maar ik kan me er helemaal niets bij voorstellen.

Misschien is het anders als je al drie jongens/meisjes hebt en nu hoopt op een jongen/meisje, dat kan ik me enigszins indenken. Maar een uitgesproken voorkeur hebben...het klinkt zo verwend en ondankbaar.

En Juud, dat over die bepaalde maand kan ik me ook zo goed voorstellen, ik zou me dan ook dood ergeren. Alsof mensen niet beseffen dat je kinderen niet 'neemt', maar krijgt!

15. Purk

Purk Niet meer actief

Tis mij dus ook niet gelukt ;)

Maar die ga ik ook niet mijden, zo'n discussie daagt mij wel uit

16. Purk

Purk Niet meer actief

hahaha ja da's ook een goeie!

17. tulip

tulip Niet meer actief

juud over die feestdagen, dat heb ik echt gemist denk ik.

18. Linana

Linana Niet meer actief

Nou ik ook... wat een onzin. Er zijn toch zat mensen jarig in december.... Het is maar net wat je er zelf mee doet uiteindelijk. Alsof je je verjaardag dan per se op de datum moet vieren waarop die daadwerkelijk is ;)

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Kliekjes! Daarom heb ik er aardig wat op negeren staan, dan zie je die irritante kliekjes ook niet :D ( en je mist toch niks ).

20. tulip

tulip Niet meer actief

maar dan kun je hele onderwerpen toch niet meer volgen of wel;)

Deel Deze Pagina