Hier ook fan van alle Disney Films. Kan niet wachten om ze met onze kleine te kijken! Hier de kleine zeemeermin, Belle en het Beest en Lilo en Stitch toch de favorieten.
Jullie vergeten Bambi. Dat is een leuke tekenfilm. Verder hier de ouderwetse tekenfilms zo als assenpoester doornroosje. winnie the pooh heb er al velen me zoon heeft drie bakken vol dvd de afgelopen tien jaar gespaard voor hem. Nu komen er ook meide dvd,s bij.
Ik vind hercules ook supoer, eigenlijk wel mijn favo....de stem van hades, geweldig! Ik lig helemaal blauw! "let's get ready to rumble!!!"
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ook 1 van mijn favo's MAAR dan wel in het engels....super, die sarcastische lama!!!
Keizer Cuzco ruled inderdaad. Maar ik ben dan meer fan van die Irma. Heerlijke slechterik. Maar mijn alltime favorite is Disney's Robin Hood, maar dan wel de Nederlandstalige. Dit is echt de enige film die ik liever in het Nederlands kijk dan in het Engels, vanwege de stemcasting.
mijn favo`s zijn assepoester en merlijn de tovenaar,die is voor volwassenen ook erg grappig! eigenlijk zijn ze allemaal wel leuk! ik vond "up" ook gaaf!
Cars en Nemo zijn mijn favoriet, maar eigenlijk vind ik alle Disneys wel leuk Ons mannetje is ook helemaal gek van Cars, heerlijk om samen te kijken
ik vind veel van Disney mooi maar de lion king vind ik heel erg mooi. (beetje late reactie misschien voor de volgende keer)
Ik vind die hele ouder disney leuk robin hood, belle en het beest, de kleine zeemeermin, de leeuwen koning etc... XD om paar op te noemen de nieuwere vind ik niet zo leuk >.>
ik heb alle 130! Disney dvds en nog de originele versies ook (geen downoads) beetje uit de hand gelopen hobbie geworden dus vraag mij maar niet welke ik het leukst vind , haha
zijn het er zoveel geworden? da's echt cool dat je ze allemaal hebt XD wel een duure hobby haha aangezien je rond de 20 euro betaald per dvd XD
ja maar ik koop ze niet met bosjes tegelijk he? tenzij het prijzencircus bij v&d is dan valt het eigenlijk wel mee, ik heb er zo'n 2 a 3 jaar gedaan om hem zover compleet te krijgen, ik hoef nu niks meer bij te kopen tenzij er iets nieuws uitgebracht word.
Wat een vette toeval!! Heb net dit weekend een filmproject gehouden met vriendlief. Ik moest kijken naar The Ten Commandments en Once Upon a Time in the West en hij moest van mij kijken naar de vijf mooiste Disneyfilms : Belle en het Beest, de Leeuwenkoning, Alladin, De Kleine Zeemeermin en de Speurneuzen!! Ik ken alle Disney films uit mijn hoofd ze zijn zoooo mooi!