Moet je eens zien ..wat hier al ligt... Zoiets is toch een geweldig gezicht Vind je me dan niet n kind een meisje dat..alles heeft tofffff
Disney films zijn geweldig! Leeuwenkoning, Belle en het beest,Pocahontas...er is eigenlijk geen één die niet leuk is. Edit: Peter Pan is ook zo cool!
Die oude Disney's ben ik echt gek op ook. Ik heb er een aantal op dvd. Hahaha... De reddertjes en De kleine zeemeermin zijn me lievelings.
idd alle disney films zijn geweldig net als disney zelf hihi. ons meisje is zelf vernoemd naar een prinses hihi Yasmine. maar welke ook echt super is is wall-E en up paniek op de prarie is oo keen leuke kinderfilm hihi alle films die ik hier heb staan dus en die word deze wk weer uitgebreid want je krijgt er nu een deurkalender bij en laat mijn oude nou echt stuk en oud zijn hahaha.
Deze Disneyfilms vind ik mooi: Pinokkio Sneeuwwitje en de zeven dwergen Doornroosje Assepoester Winnie de Poeh De Reddertjes De kleine zeemeermin Bella en het Beest Aladdin De Leeuwenkoning Lilo & Stitch Monsters & Co zijn er toch nog best veel..
Wall-E vind ik echt 1 van de mindere het enigste leuke stukje vond ik dat hij op de nopjesfolie drukte, daarna ben ik in slaap gevallen The incredibles vind ik 1 van de betere, puur alleen al om de filmmuziek Pocahontas , The lion king en Mulan zij ook erg mooi en Pixar korte film is ook erg grappig, Jammer alleen dat ze het leukste korte filmpje er niet bij hebben gezet "Luxor sexy lamps"
mijn moeder spaarde ze vroeger... wat hebben wij veel disney films gezien. de meeste wel tigkeer! de mooiste vond ik altijd de zwanenprinses! owja, en de kleine zeemeermin. die zou ik zelf kunnen naspelen. daarvan kan ik ieder woord en ieder liedje pocahontas 1 is ook wel leuk! hihi, ik denk dat ik vanmiddag een filmpje ga draaien! als mijn zoon op bed ligt gnagna ik heb onlangs 100 disney films gekocht via internet. staan op 15 dvds... 4 of 5 films per dvd ideaal