Dochterlief hier is verslaafd aan de kleine zeemeermin, belle & het beest en pocahontas...zo skeetig!
Ik vind de classics echt super. Vooral de Aristokatten Oooh zo lief! Frank en Frey, Robin Hood, de kleine zeemeermin, Belle en het Beest, Bambi, Merlijn de Tovenaar.... We hebben ze allemaal. En Nathan gaat ze nu ook leuk vinden 1000 x beter dan die stomme Dora.
Mijn 2 oudste kids (en ik stiekum ook) vinden de films op Disney Channel altijd erg leuk, zoals High School Musical, Camp Rock, Twitches, Princess Protection Programm ....... De Disney tekenfilms vind niemand hier echt boeiend.
Wij verzamelen Disney/Pixar-films: Nemo, Cars, Incredibles, Ratatouille, Ice Age, Monsters Inc, Shrek en nog vele andere. We hebben al een hele verzameling!
Mijn all time favourite is de kleine zeemeermin! Maar ik was vroeger echt verslaafd aan disney film. Dus alle 'klassiekers' vind ik geweldig. Belle en het Beest, Sneeuwwitje en de zeven Dwergen, Assepoester, Doornroosje, Jungle Book, Bambi, Aladdin.... Allemaal geweldig!
Ik vind ze allemaal leuk! Maar mijn favorieten: - Leeuwenkoning - Lady en de Vagebond - Aristokatten - Kleine zeemeermin - Jungle Book
Ik ben nog steeds verslaafd aan Disney films! Vind ze zoo leuk! Vroeger heel veel de kleine zeemeermin gezien en later ook veel deel 2 en 3 ervan Daarnaast vind ik, Tarzan, Lady en de Vagebond en Mulan heel leuk!
vind ze eingelijk allemaal wel leuk. maar de kleine zeemeermin de aristokatten belle en het beest en monsters en co zijn toch wel mijn favo's