Heb ondertussen machteloos gekeken. Kon alleen deel 2 vinden. Wat een zwaar werk is het voor hen zeg. Zien dat een gezin het niet aankan en zover moeten gaan dat het kindje uit huis geplaatst moet worden. Alleen maar te hopen dat die kinderen er niet teveel trauma's aan overhouden. Stuitte op de documentaire tsunami caught on camera. Aanrader. Vanuit de mensen zelf gefilmd en verteld. Wat een zwarte dag
Deze heb ik ook beiden gekeken. Heb daarover gereageerd in het lopende topic. Ik ga de volgende kijken in dit topic: als we het zouden weten.
Weet iemand waar ik deel 1 van machteloos nog kan kijken? Helaas kan ik alleen maar deel 2 vinden. Daarnaast vind ik de docu's van Ross Kemp over bendes over de hele wereld interessant (als je googled op ross kemp en Gangs dan kom je ze wel tegen).
ik meng me even hou van documentaires. Net " als we het zouden weten gekeken" had hem al eens gezien. Het blijft aangrijpend. Machteloos is ook erg indrukwekkend.
gisteravond poetins weeskinderen en Bulgaria's abandoned children gekeken. De eerste vond ik interessant. Gelijk 3 kinderen adopteren. Eerst dqcht ik dat komt niet goed. 1 kind is al heftig. Mooi om te zien dat ze als nieuw gezin echt groeiden en waar ze tegenaan liepen een stuk beter ging aan het eind. Lijkt me voor beide partijen heftig zo'n proces. De tweede heb ik eigenlijk geen woorden voor. Lange tijd geleden dat een documentaire me zo aangegrepen heeft, ik heb het niet droog gehouden. Ik was ook boos, hoe kan je zo met kinderen omgaan. Ze zo negeren, geen liefde geven en geen medische hulp. Ik schrok serieus heel erg. Ik was ook zo kwaad op de directrice. Ze nam geen schuld op zich. Zag alleen dat anderen schuld hadden. Ik had haar wel wat aan willen doen. Ik word ook verdrietig bij het idee dat Didi en haar vriend straks uit elkaar moeten en dan helemaal niks meer hebben en de huizen die volgen voor hen zijn niet veel beter. Heel triest en dat is zacht uitgedrukt.
Kan deel 1 ook niet vinden. Misschien is die te kang geleden en dan halen ze die weg. Er stond nl onder een docu day hij beschikbaar was tussen die en die datum. Denk dus dat ze daarna eraf gehaald worden. Jullie tips neem ik nog steeds allemaal mee zoals jullie merken.
Heb gisteravond Lost mother gekeken. Nou nou dat was ook niet niks zeg... Vanavond ga ik Lost Girl kijken.
Pfff idd wat verschrikkelijk. De ouders die dachten dat ze doodgingen en hun kinderen daarom afstonden en bleek dat ze helemaal niet doodgingen. Wat een zware verschrikkelijke keuze voor ze en dat ze nu moeten leven zonder hun 2 kinderen. Misschien heb ik het fout gezien maar de adoptieouders vind ik gewoon slecht. Afstandelijk, koud. Dat ze nu weer afgestaan is, verschrikkelijk! Ik ben ook heel benieuwd hoe het nu met haar is. Ook met haar broertje. Is die gelukkig bij de adoptieouders?
Die eerste en derde spreken mij persoonlijk niet aan. De middelste ken ik. Viel me toen gelijk op op Netflix
Dat het paradijs voor mij zal zijn kan ik niet vinden Gisteravond levende klederdracht gekeken. Leuke docu. Ik heb als kind ook een keer klederdracht aangehad leuke foto's zijn dat ook geworden. Ik ben benieuwd naar nestblijvers, die zal ik opzoeken.
Lost mother heb ik ook gekeken gisteravond. Waar je als ouder tegenaan loopt als er telkens zulke onwaarheden in het verslag staan. Wat moet je je machteloos voelen als moeder.
De gezinsvoogd gezien en Jeroen, jeroen Bij die laatste wat knap dat de moeder en begeleider zo rustig kunnen blijven. Mooi dat ze er zo goed mee om kunnen gaan. Ondanks dat hij zo onhandelbaar is, zie je ook d emooie momenten. Die kleine momenten waar hij ao om kan schateren, mooi om te zien. Het beste voor kees had ik gezien en de regels van mathijs ook door tips van hier. De andere 2 ga ik nog kijken. Dank je voor de tips.
Jawel hoor Google maar eens Dolfinarium orka.. Zelfs dolfinarium Harderwijk heeft ze gehad. Zie orka Morgan