Nu we uit zijn over een naam, zou ik graag weten welke spelling jullie zouden aanhouden. Noa-lynn Noa-linn Noalin Noalynn Noalinn Noalyn Welke spelling zouden jullie aanhouden? & ja, smaken verschillen daar ben ik mij bewust van. Alvast bedankt!
Noa Lynn. Ik hou zelf niet van namen met een koppelteken. M'n dochter heeft ook 2 namen als roepnaam, maar ook zonder koppelteken dus.
Ik ben zelf voor namen gewoon houden zoals ze horen. Als je een samenstelling maakt van Noa en Lynn, dan ook die namen gewoon zo spellen, dus Noa-Lynn.
Noalin. Ik vind alle Lyn en Lynn variaties niet zo mooi, een beetje ordinair. Ik hou ervan als een Nederlandse naam geschreven is zoals hij gezegd wordt.
Ik zou Noa Lynn of Noa-Lynn doen. Bij Noalin heb je het probleem dat mensen het als No-AA--lin uitspreken (haha, lekker duidelijk )
Noalin lijkt net een medicijnnaam, vind ik. Verder eens met 2 voorgangers, ik ben absoluut voor de normale schrijfwijze wat dus Noa-Lynn zou zijn, maar ik vind namen met Lynn ook wat ordi.
Lastig hoor. In eerste instantie zou ik zeggen Noa-Lynn alleen hou ik niet van tekens in een naam. Noalynn ziet er weer wat ingewikkeld uit, zelfde geld voor Noalin (wat ook weer meer jongensachtig is) Dat Lynn ordinair zou zijn slaat echt weer nergens op, dat wordt gewoon overal standaard gepost, zou ik lekker overheen lezen.
Noalin! Helder, duidelijk, en mooi zo zonder koppelteken Een beetje zoals Annelin maar dan met Noa. Of Iselin of Isalin, schrijf je ook zo
Noalin vind ik best leuk staan. Maar ik hou van de originele spellingen. Maar in dit geval zijn er wel heel veel keuzes. Misschien dat ik dan toch zou kiezen voor Noa-lynn of Noa Lynn.
Grappig dat mensen Lynn zien als ordinair, ik heb die discussie een tijdje gevolgd. Voor dat mensen associaties er mee hebben, nee we zijn niet laag opgeleid haha. Ik zal er even bij vertellen dat ik wel van heel nederlandse namen hou, alleen mn partner is indisch. Vandaar de keuze voor een andere naam. Onze knul lijkt precies op zn papa qua uiterlijk, hoeft bij dochter natuurlijk niet zo te zijn. Maar ik vind een oer-hollandse naam dan niet zo goed passen. Mn partner vind de naam jay-lynn erg mooi, die vind ik zelf overigens niet mooi. Vandaar Noa.
Noalin! Prachtige naam en zo is het ook direct duidelijk dat dit geheel de roepnaam vormt. Bij bv Noa Lin denken mensen misschien.. Ze heet Noa en haar tweede naam is Lin
Ordi heeft er voor mij niet heel veel mee te maken, ik ben gewoon niet zo van de aparte kijk mij namen. En zo'n - teken was vroeger nogal chique en dat is langzamer gewoner aan het worden omdat meer mensen zich wat chiquer voor willen doen en daar meestal de plank volledig mee mis slaan. Jaylin zo geschreven vind ik prima(wel leuk zelfs), als Jay-Lynn vind ik het geen mooie naam meer. Bij Annalin ( Anna-Lynn) ook, het koppelteken maakt het veel minder mooi bij Lin namen.
Noa Linn vind ik persoonlijk mooi! Ik zou niet voor Noalin gaan, denk dat mensen het al heel snel verkeerd uitspreken. Lynn kan ook maar ik vind Linn orgineler.