Ik houd van hele namen en van de 'y' in een naam dus voor mij Noalyn... hihihi wordt niet echt duidelijker voor je zo hè!?
Er vallen er nu tenminste al een paar af, ik wilde toch graag een mening van anderen. Vind het fijn dat anderen kunnen mee denken, zou mijn dochter niet graag een verkeerd gespelde naam mee geven hihi. (Ken iemand in onze omgeving met een kindje met een verkeerd gespelde naam) vind dat toch wel belangrijk. Nu maar even een lijstje maken, wat het beste staat. We hebben nog een lijst met namen die we ook wel leuk vinden, daar mag ons zoontje er 1 uitkiezen voor als 2e/3e naam van onze uk. Hij is 7, heel wijs en wil graag mee denken.
Noa-Lynn. Ik vind trouwens soms best wel wat name een tikkie ordinair, maar bij Lynn heb ik die associatie helemaal niet.
Ik zou ook gaan voor Noa-Lynn, want zo zou ik die naam op gehoor schrijven als er niet bij werd gezegd hoe het moest.
Ik begrijp wat je bedoeld, ik heb dat ook met best wel wat namen. Misschien associeer ik de mensen die ik 'ken' daar ook mee. Deze naam komt niet in onze omgeving voor, de namen die ik leuk vind wel. Partner vind jaylin leuk, maar ik totaal niet. Ik vind noa mooi, vandaar noa & lynn combi. Alleen noa is geen optie hebben al een noah (jongentje) in de fam.