Welke 'domme' dingen verleer jij nooit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Loetje85, 25 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.827
    3.621
    113
    Als ik een paraplu bij me heb laat ik die echt altijd ergens liggen. Ook als ik vooraf echt heel bewust er aan denk dat ik dat niet moet doen.!Tegenwoordig ga ik lekker met de auto, maar toen ik nog met net OV ging heb ik denk ik wel 8 paraplu’s in de metro laten staan.

Parkeerschijf plaatsen! Bij een winkelcentrum in de buurt mag je gratis parkeren voor een bepaalde periode. Dat WEET ik gewoon, er ligt een parkeerschijf IN mijn auto en er staan ook nog eens overal borden en toch vergeet ik dat ding de helft van de tijd. Ik heb er al zoveel parkeerboetes gekregen! Het erge is dat mijn man me tegenwoordig erop wijst dat ik het niet moet vergeten en dat dit me dan toch irriteert ;)

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Als ik de lader van de gsm boven wil pakken kom ik altijd naar onder met de babyfoon.kan ik weer naar boven. :cool:

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  3. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Ik laat álles overal slingeren, ben dan dit weer kwijt, dan dat weer. Typisch geval van verstrooid en 'als je hoofd niet vast zat'

HvO vindt dit leuk.
  4. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Dat een peuter veel meer tijd nodig heeft om beneden bij de parkeerplaats te komen dan ik. Iedere keer ben ik daardoor bijna te laat

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    supercalifragilisticexpialidocious...:roflmao:

6. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Mijn bril ergens neergooien, elke keer als ik met de auto weg moet roep ik eerst of iemand weet waar mijn bril nu weeris

7. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Overal maar ja op zeggen... Jahoor! Doe ik wel even! Neehoor! Geen probleem! (Omdat ik't dan te leuk vind en te enthousiast ben) en dan achteraf veel te druk zijn en beseffen dat ik echt vaker nee moet gaan zeggen.

Als baby heeft gepoept een lading billendoekjes alvast uit de verpakking halen. Sta iedere keer te klooien om met 1 hand die doekjes eruit te krijgen.

En ALTIJD te laat naar bed gaan. En ook ALTIJD s ochtends denken: vanavond ga ik optijd!

8. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Ik doe het precies andersom, dénken dat hij gepoept heeft (hij kan nogal stinken ;)), heel veel billendoekjes eruit trekken om vervolgens te zien dat ie niet gepoept heeft. Dan moet je dus al die krengen weer terug proppen :roflmao:.

Blijdorp vindt dit leuk.
  9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik ben heel verstrooid en ook vaak dingen kwijt. Het stomme is dat ik daar 's avonds in bed over ga liggen malen, dan maak ik me al zorgen om de volgende dag.

Ik krijg het er niet meer uit, vrees ik.

10. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Hier ook zo een. Handschoenen vergeet ik ook heel vaak. En ze zijn altijd kwijt, ondanks dat ik meerdere paren heb.

11. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Dit. Vooral op mn werk. Zou zoveel tijd besparen als ik gewoon onthoud waar ik mn spullen neerleg.

12. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Niet meteen gaan tanken als het lichtje brandt en dan vervolgens geen tankstation meer tegenkomen en de zenuwen krijgen.

13. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Te laat vertrekken. Ik kom echt altijd te laat. Erg irritant. Op mijn werk weet ik het nog enigszins te beperken omdat ik dan altijd op hetzelfde tijdstip moet vertrekken en onderhand wel weet hoe laat dat is maar verder... Ik schat het gewoon altijd verkeerd in hoeveel tijd ik nodig heb om mezelf en de kinderen klaar te hebben en als ik wat tijd over heb denk ik altijd nog wel even iets te kunnen doen zoals een wasje aanzetten ofzo, wat dan weer langer duurt dan verwacht waardoor ik weer moet rennen en vliegen. Privé heb ik het opgegeven. Ik zeg altijd: ik ben er rond die tijd maar pin me niet vast op een kwartier. :rolleyes: Brabants kwartierke.:D

14. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.709
    4.026
    113
    Overijssel
    Nooit een boodschappentas meenemen. Kom thuis om in de shoppers en plastic tasjes...
    Het ergste is dat ik zelf in een supermarkt werk en dus regelmatig boodschappen meeneem.
    Mijn collega’s beginnen al standaard te lachen als ik weer bij de kassa af sta te rekenen.:rolleyes:

Deel Deze Pagina