Hier vandaag de angelsound binnen gehad en dacht ik ga voor de gein alvast proberen en ja hoor binnen een paar minuten het hartje al gevonden!!!! Heel laag echt onder mijn schaambot met een beetje geduw hoorde ik een mooi galopperend paardje, zo gaaf en dat met 9 weken en 1 dag al !!!!!
Hoi je kan ze ook huren en dan heb je dezelfde als bij de vk. bij mijn dochter kon ik het ook al horen met 9 weken. Bellytalk - home
Ik heb ook angelsound echt ideaal! Ik hoorde t nu bij tweede pas later,maar placenta ligt voor daardoor hoorde ik continu eigen hartslag en pas als ik goed richting liezen ging de baby. Heb wel geacht totdat ik ik vk hartje had gehoord,dan weet je beetje waar je moet zijn
Ik heb ook de Angelsound en kan meestal het hartje heel snel horen. Merk wel dat het nu steeds makkelijker gaat naarmate ik verder in de zwangerschap kom, vanmorgen kon ik het hartje ook hoger al vinden als de weken hiervoor. Ik luister ongeveer 2x per week, soms om even weltrusten te zeggen, soms juist 's ochtends om de dag heerlijk te beginnen. Het geeft mij iig heel veel rust als ik de kleine uk weer even gehoord heb.
Ik heb ook de Angelsound. Deze werkt prima en je kam hem op je laptop of pc aansluiten zodat meerdere mensen tegelijk mee kunnen luisteren
Hier eegisteren het hartje gehoord ging lekker snel. Maar daarna niet meer. Hoorde gisteren wel een hartslag maar denk ( hoop) dus dat deze van mijzelf was aangezien deze echt maar 70 x per minuut ging. Maandag naar de vk en dan kijken waar zij hem precies neer zet.
Hier de luvion gekocht bij babydump. Hij was 55 euro en heeft een hartslagmeter. Werkt geweldig, kan hem altijd vinden. Er zitten 2 koptelefoons bij maar wij sluiten hem aan op de boxen. Erg leuk.
Ik heb een Jumper van babybeats! Was55 euro. Maar je hebt daarbij ook een scherm dat aantal hartkloppingen aangeeft. Zo weet ik dat ik de baby's hart beluister en niet de mijne! Ik heb de baby laag gevonden, rechtsonder op schaam*** gedeelte! Erg mooi om te horen!
Btw, deze heeft een speaker ( heel duidelijk en luid) en mogelijkheid voor koptelefoon. We gebruiken natuurlijk de speakers.
Dat heb ik idd ook gedaan, maar krijg hem de afgelopen 2 dagen echt niet meer gevonden. Waarschijnlijk gewoon 1 keer geluk gehad.