heb vorige week een etos doos gekregen en moet zeggend dat ik het wel de moeite waard vond! Er zat een speentje in, opbergdoos voor zwitsel doekjes, 1 pak doekjes, voedingsflesje van Avent Philips 125 cc, etos huidlotion mini, 2 luiers ( jaja ) en kortingsbonnen van o.a centerparcs 35% korting en nog wat boekjes!
gister de etos-doos (zwanger kadoos) opgehaald. de 'oogst': - handige zwitsal doos voor billendoekjes - heel pak sensitive zwitsal doekjes voor in de doos - speentje - mini etos baby wasgel - 2 leuke tijdschriften - pakket folders voor kortingen etc. best een prima doos dus! ik snap eigenlijk ook niet dat er mensen klagen over de inhoud: je krijgt het GRATIS hoor...
Vind ik dus ook Lien. Je krijgt het gratis. En daarbij ben je niet verplicht om het aan te vragen . Ik zelf ben niet zoveel lastig gevallen. Eens in de zoveel tijd vul ik infofilter.nl in en dan laten ze je met rust.
heb hem net opgehaald van de etos en vondt hem ook wel leuk is toch altijd leuk als je wat gratis krijgt zat het zelfde in als bij lien78