Hoihoi, Wij hebben deze maand zo weinig seks gehad omdat we het zo druk hebben en ik dacht dus ook geen kans op zwangerschap. En nu zie ik dit. Test vanochtend gedaan toen was het echt tuuur en smiddags is ie duidelijker geworden... kan dit???
Je kan zeker van 1x seks zwanger worden 😉 als t maar t goede moment was 😃 Ik zie wel wat, geen pennestreep dus ik hoop dat die oploopt. Morgen misschien de 2v5 halen van de kv want deze testen zijn niet altijd betrouwbaar.
Jaa ik ben ook niet helemaal zeker van wanneer mijn eisprong geweest is.. tussen dag 14-16 denk ik. Heb in de mijn vruchtbare week 2x seks gehad volgens mij op zondag/maandag en als ie op dag 14 gesprongen is dan was dat die woensdag. En vrijdags seks gehad precies op dag 16.. Ik heb inderdaad welleens een valse test gehad met deze maar dan zag je geen vol blauw streepje of alleen een pennestreep.. ik heb ook geen kv testen in huis alleen van bigbazar nog eentje.. Het zou echt enorm slecht zijn als dit een valse streep is...
Ik zie hem wel, spannend. Van mijn dochter was ik in ronde 1 zwanger, en in die maand maar 2 a 3x seks gehad of zo, en had toen geen idee wanneer m'n eisprong was, was tenslotte maar ronde 1. Dus het kan zeker!! Ik duim voor je.. gefeliciteerd.
Ja ze zeggen een streep is een streep. Ik had gister avond ook een heel licht streepje op een test van de jumbo. Vanmiddag opnieuw getest met een test van kv 2 voor 5 maar die gaat toch echt negatief aan. Ik test morgen ochtend weer opnieuw. Vervelend he zo'n licht streepje geeft nog niet echt de zekerheid die je wil
Streep is streep gaat helaas niet altijd op. Zeker niet bij een plus test zoals deze. Ts, ik vind hem nog niet negatief te noemen. Overigens is de test al opgedroogd en dus niet geldig voor ons te beoordelen. Ik zou idd even een ander merk nemen.
Dat kan. Daarom staat er in de bijsluiter ook altijd een maximale afleestijd van (ik meen) een half uur vermeld. Morgen even opnieuw testen, bij voorkeur niet met zo'n plustest. Deze binnen de maximale afleestijd van een half uur aflezen en dus niet een halve dag later . Spannend! Be benieuwd!
Deze plustesten vind ik echt niet betrouwbaar. Daarom durf ik er niks over te zeggen. als je de kruidvat2v5 doet die zijn goedkoper en duidelijker. Succes
Oké, ja ik geloof t zelf ook nog niet hoor. Ik had deze nog liggen maar ik ga morgen of overmorgen wel naar kruidvat voor die andere! Ik ga er gewoon vanuit dat ie vals is alhoewel het geen tuurtest is in het echt.. afwachten maar 😊 Thanks meiden!
Deze testen zijn idd niet betrouwbaar.. Ik heb 3 mnd geleden positief getest en werd zelfde dag nog ongesteld.. En vriendin van mij had hetzelfde... Ik zou kruidvat 2 voor 5 halen..
Mijn eerste test was ook deze van kruidvat en ik had ook een lichte maar geen pennestreep. In mijn geval bleek ik echt zwanger 😊 Ik heb ook al andere verhalen gelezen maar duim voor je mee! Zou ook gewoon de 2v5 halen want die gaven ineens meer duidelijkheid!
Mijn ervaring is niet dat deze testen onbetrouwbaar zijn. Het ziet er niet uit als een pennenstreep dus je hoeft er nog niet vanuit te gaan dat het negatief is.