Baby 2 maanden ineens moeilijk drinken + spugen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Sabinekuhh, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabinekuhh

Sabinekuhh Actief lid

19 jul 2009
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Mijn dochtertje Jasmijn doet ineens heel moeilijk met de fles, ze krijgt normaal 5x200cc wat ze ook eigenlijk bijna altijd wel opdrinkt.
    Sinds een paar dagen laat ze echter steeds vaker 40/60cc over, en spuugt ook wat meer.
    Sinds vanmorgen is het eigenlijk erger geworden, vanmorgen liet ze 40cc staan, terwijl de ochtendfles er eigenlijk altijd helemaal ingaat.
    Om kwart voor 9 heeft ze haar eerste fles op, dus 160cc, daartussenin regelmatig een mondje terug gegeven, soms heel wit, soms doorzichtig.
    1 uur: flesje 120cc in totaal op, uurtje na de voeding flink gespuugd, ze zat rechtop bij me, had mijn benen opgetrokken, kwam er echt in een boog uit.
    Nu om 5 uur weer een fles, 180cc gemaakt en ze heeft 80 laten staan.
    Ook is ze jengelig na een fles en tijdens een fles.

Ook heeft ze vreemde poep, het is gewoon netjes kerriegeel, maar het bestaat uit een soort slijmerige balletjes...

Bel morgen sowieso het CB, maar herkent iemand dit?

2. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    kma? reflux? kun je ff op googlen of ze verschijnselen daar van heeft. maar ik zou idd ff overleggen met cb.

3. Sabinekuhh

Sabinekuhh Actief lid

19 jul 2009
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    ze krijgt nutrilon hypo-allergeen, dus denk geen kma, kan reflux zomaar ineens ontstaan dan?

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    kindjes met kma kunnen nog steeds reageren op hypoallergene voeding, hypoallergeen is wel opgeknipte stukjes eiwitten, maar nog niet opgeknipt genoeg voor kindjes met kma, mijn kleine ging nog van h.a. spugen en aan de diarree, maar zij had dan echt waterige diarree met fliebertjes geel erin, nu zit ze aan de neocate en gaat het stukken beter

denk eerder dat je kleine misschien een beetje verkouden aan het worden is, klinkt het alsof ze soms last heeft van slijm, na een flesje ofzo?

ik vind wel dat ze erg grote flessen krijgt, hoe zwaar is ze?

5. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0

reflux ontstaat niet ineens maar kan steeds erger worden, dat het je misschien in het begin niet opvalt maar nu wel. het hoeft niet zo te zijn hoor maar ik probeer met je mee te denken;)

6. Sabinekuhh

Sabinekuhh Actief lid

19 jul 2009
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    een paar weken terug was ze een klein beetje verkouden, maar dat uitte zich meer met verslikken tijdens de fles, maar ze dronk hem dan wel leeg.
    Maar kan altijd natuurlijk.

Ze weegt ongeveer 5 kilo.

7. Sabinekuhh

Sabinekuhh Actief lid

19 jul 2009
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat zou idd zo kunnen zijn.

Deel Deze Pagina