Ik ga morgen kijken bij een paard wat ik wellicht wil kopen. Nu gaan er mensen mee (een stel) die ik via een vriendin heb opgedaan. Ik ken ze niet echt, hebben alleen geappt over het gebeuren. Zij zijn hele goede paardenkenners en kopen en verkopen wel vaker. Ik heb hen dus gevraagd om hun expertise om met mij mee te kijken. Dat wilden ze wel doen. En, mocht het wat worden met dit paard, willen ze ook wel zorgen dat het opgehaald wordt door hen. Nu willen ze niet iets ervoor hebben. Tenminste, ze vragen geen geld oid. Ik wil ze wel graag bedanken voor hun enorme hulp. Het is 45 km van ons dorp waar we dus 2x heen moeten. 1e keer rijden wij, 2e keer zij (met evt ophalen) Hebben jullie tips voor een leuk origineel kado?
Bon van een lunchtentje bij hun in de buurt? Of een ijsbon? Of beide? (20 euro lunch, 10 euro ijs ofzo) Superlief dat ze mee willen, elke blijk van waardering wordt dan vaak heel hartelijk ontvangen
Misschien iets gerelateerd aan paarden? Maar geen concrete ideeën omdat ik zelf daar geen kaas van gegeten heb. En anders inderdaad een bon voor uit eten, luxe drogist/parfumerie. Beetje afhankelijk van wat voor type mensen het zijn. Als je dat niet weet, is een dinerbon bijvoorbeeld altijd goed.
Geen verstand van paarden dus kan geen suggesties geven op dat gebied. Maar een pakketje met thee /koffie en wat lekkers en zou je nog een ijsbon bij kunnen doen.