Mutsy Urban Rider (oud model): ligstand?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vosje7, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vosje7

Vosje7 Actief lid

3 apr 2013
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wij hebben pas geleden een tweedehands kinderwagen overgenomen, en ik ben een beetje aan het uitzoeken wat er allemaal mogelijk is. Dit is het model: http://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/$T2eC16Z,!zoE9s5ngMHbBR(nNr0iCQ~~60_85.JPG

Er zit natuurlijk geen gebruiksaanwijzing bij, en ik ben vergeten om te vragen of de wandelwagen ook helemaal plat kan in een ligstand. Heeft iemand ervaring met deze kinderwagen? Is dit mogelijk?

Het is mij gelukt om het zitgedeelte plat te krijgen, maar de rugleuning blijft onder een hoek staan t.o.v. het zitgedeelte... Ik snap dus echt niet of hij ook helemaal horizontaal kan staan, of gewoon niet... Als iemand het weet, zou het echt geweldig zijn als je het laat weten en ook vooral hoe dit precies moet. :) Alvast bedankt!

2. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Je krijgt hem niet helemaal plat. Er zijn wel babynestjes te koop waar een soort kussentje inzit zodat het ruggetje plat ligt.

3. Vosje7

Vosje7 Actief lid

3 apr 2013
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    UPDATE: voor degene die het misschien ook interesseert, ik ben erachter gekomen dat de Urban Rider wel degelijk zo goed als helemaal plat kan! De rugleuning kan dus ook worden aangepast. Aan de rechterkant van de rugleuning bevindt zich zo'n ronde knop, die moet je ingedrukt houden (gaat niet zo makkelijk) en tegelijkertijd de rugleuning naar achteren duwen! (Als je hem weer rechtop wilt zetten kan het zonder het indrukken van de knop). Super handig dus! :)

4. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ja, dat klopt maar dan heb je toch nog een kleine knik. Wij vonden deze toen te groot voor een babyruggetje.

Deel Deze Pagina