pas kreeg ik van mijn nicht de opmerking: wat is het bedje leeg van jullie meid... geen knuffel, geen deken, niets... nu gooit ze altijd alles eruit. alleen als het koud is is een slaapzak nog wel redelijk te doen al is dat ook lastig nu ze ritsen open krijgt, maar liefst moet haar bedje leeg. knuffel word er kwaad uitgesmeten... net als soms kledingstukken... en als ik pech heb haar luier , gelukkig was dat eenmalig zijn er meer kindjes die zo 'kaal' slapen? hoe doen jullie dat als het kouder word?
slaapzak binnenste buiten aan doen dan zit dat ritsding aan de binnenkant misschien krijgt ze het dan niet zo snel open.
Onze dochter heeft alleen een hydrofieldoek als kussen, maar eigenlijk is die zinloos omdat ze door het hele bed heen zwerft. Ik denk dat te veel dingen in bed alleen maar nadelig is voor het slapenen dekentjes in bed is geheid ruzie die schopt ze toch van zich af.
hier zit de rits van de slaapzak met een veiligheidsspeld dicht. verder 4 spenen, een denkentje, popje en 3 beertjes in bed.. en nog een kind erbij..
Inderdaad misschien wat lastig als het kouder wordt, maar voor de rest lijkt het me heerlijk. Geen speen om af te leren en geen gedoe als knuffel kwijt is.
hier een slaapzak knuffel en 1 speen. Als het kouder wordt heeft ze wel een deken, maar smorgens ligt ze erop ipv eronder
Haha hééél herkenbaar !!! Er ligt in haar bedje een klein tutteldoekje, en een muziekpopje. Maar inderdaad, elke ochtend liggen deze 2 dingen op de grond. Soms zelfs een paar meter verder Ze slaapt nog wel met slaapzak, maar ook zonder deken. Dus meestal ligt er hier ook alleen een kind in het bedje, en de 2 knuffels op de grond! Ik vind het eigenlijk niet zo erg. Mijn nichtje heeft haar tutteldoekje altijd bij, ook als ze even boodschappen gaan doen. Dat vind ik echt niets, moet je daar altijd maar aan denken, anders is het gillen
Hier ook een redelijk leeg bed. Knuffel, speen en in een slaapzak. Hier hebben we de slaapzak achterstevoren aan sinds we twee keer een 'alles uit' incidentje hebben gehad. Werkt perfect, sindsdien geen pyjama, romper en pamper meer uit 😄. Als het koud is nog een laken/ deken erbij, maar hij ligt er dan 's ochtends bijna nooit meer onder, maar er bovenop.
ik mag haar niet eens in bed leggen met een knuffel hihi. ook verhaaltje wil ze niet. ze gaat gewoon gillen als we te lang op haar kamer zijn als ze moe is... tja. eigenzinnige kleine tante hihi speen wil ze gelukkig niet en sabbelt heel schattig op haar middel- en ringvinger. scheelt idd een hoop afleerwerk en rondzeulen met dingen. maar of het nu beter is voor haar tandjes geen idee.
Zo heb ik ook altijd gesabbeld zoals jouw kindje. Die van mij slaapt ook in een leeg bed. Alleen kind in slaapzak. Voor de vorm stopt hij tijdens het slaapritueel zijn speen in zijn mond maar echt gebruiken doet hij hem niet. Ik vind het ook niet erg dat hij geen knuffel en alles heeft.
Heerlijk toch! Mijn kleine man ook niet. Nooit drama met spullen die je 's nachts hoeft te zoeken, en overal kunnen slapen zonder dingen mee te zeulen