box van de babydump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sila24, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

had ergens in maart box besteld van bopita 109 euro , ik zag vandaag op de site 15procent korting op alle boxen, ik dacht mooi dan kan ik dat strax in de winkel zeggen krijg ik die extra korting ook, maar toen ik op onze box klikte op de site zag ik dat ze de prijs hebben verhoogd?! Maar geldt die prijsverhoging ook voor mij?? nee toch?? heb zelfs die orderbevestiging van 109 in mijn mailbox , ik moet de box nog ophalen. Maar snap niet waarom ze de box nu duurder hebben gemaakt??

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou lijkt mij niet dat die prijsverhoging ook voor jou geld. Je hebt anders toch de bevestiging per mail dat je hem gekocht hebt voor 109 euro?

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nee hoor gewoon de prijs van bestelling, maar lijkt me niet dat daar nog 15% af gaat, dat geld enkel op de nieuwe prijs lijkt me.

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ja die bevestiging heb ik nog gelukkig bewaard

5. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt ie met die 15% korting van die prijsverhoging af niet alsnog op 109 euro? Zo sneaky zijn ze namelijk wel. Doen ze korting geven, maar dan eerst de prijs omhoog, zodat het met korting eraf alsnog hetzelfde kost.

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nou nee ze hebben de prijs verhoogd naar 149 en daarvan gaat 15 procent eraf en dat komt dan op 129 euro ofzo :(

7. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bizar zeg! Maar als je een bevestiging hebt, dan ben je destijds overeengekomen dat je die prijs betaald, dus daar kunnen ze niet vanaf wijken! Geen zorgen meid!

8. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Je moet gewoon dan 109 euro betalen... Goed gedaan dus ;)

Heb andersom nog wel een tipje: Babypark heeft 10% korting op alles. Heb Babydump daarom zojuist maar een mail gestuurd dat de kinderwagen ook met korting is daar. Hoop dat ze mee gaan, scheelt toch weer 50 euro.. :D
    Misschien is je box daar nu goedkoper? Je kunt altijd kijken...

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oke dan:d ik ben daar blij om

@Linn nee helaas mijn kinderwagen staat er niet bij die van mij was 2010 model en de box staat er ook niet bij maar toch bedankt voor de tip

10. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Babydump claimt de laagste prijs dus ze zullen wel moeten.

11. yaika

yaika Actief lid

7 jul 2010
    215
    0
    0
    ik zie nu dat onze box die wij daar gekocht hebben nu ook goedkoper is.
    Sturen jullie dan gewoon een mail met het verschil of hoe doen jullie dat? heb namelijk echt geen idee.

12. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Kreeg vanmiddag een mail terug met de vraag wat ik daarmee zeggen wou. Babydump geeft een autostoeltje en een tas bij een kinderwagen en dan zijn ze dus goedkoper... Tja... ;) Heb terug gemaild dat zij op de site vragen om het te melden als je een goedkoper product tegenkomt, dat heb ik dus gedaan... Beetje vaag als je het mij vraagt ;)

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@Linn jaa ze willen dat het echt met dezelfde actievoorwaarden is anders geven ze het verschil niet terug

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Snap ik, gaat me ook niet om die paar euro, maar vond de reactie een beetje vreemd... :D "wat wilt u hiermee?" is nou niet echt een heel klantvriendelijke vraag :D

15. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ik dacht dat die zilveren box altijd al 149 was. Ik dacht dat alleen de naturel maar 109,-- was.

andere dingen zijn niet in prijs verhoogd.

16. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben toen de box brent (wit) bij de prenatal gekocht voor 96 euro, babydump was veel duurder en verder rijden. Daarom gewoon gehaald bij prenatal

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nee ik heb hem in walnoot kleur besteld

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@Linn ja ze zijn soms niet zo vriendelijk ja maar heb tot nu toe el netjes het verschil gekregen als er elders een kortingsactie was

19. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

:cool: dacht dat ze alleen zilver en naturel hadden.... nu baal ik wel een beetje, omdat wij nu de naturel hebben gekocht. wel ergens anders trouwens omdat ie daar 99,00 euro was

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

heb je wel goed op de site gekeken dan??ik heb van de site besteld

Deel Deze Pagina