ja en ik las ook dat je eigenlijk die 2 lagen bij zo'n rekbare niet mag weghalen!!?? hmm dus eigenlijk als je baby vanaf april wordt geboren is sowieso een geweven het beste...ik heb het ook best snel warm zelf als ik een baby draag... het gaat bij mij vooral om buiten dragen
Als ik dat zo lees, dan denk ik dat ik ook een geweven moet doen. Hier een warm kindje en een warme mama sinds de bevalling..
Ja, ik vind het wel zonde om eerst voor een paar maanden een andere doek nog te kopen. Ik moet zeggen dat de printjes leuk zijn, maar het lijkt me persoonlijk ook niet fijn strak trekken. Ik heb Julia toch altijd wel flink strak in de doek, anders zakt het al gauw te snel uit. Bij een rekbare doek lijkt me dat wel lastig! En de printjes van Hoppediz zijn ook wel leuk vind ik.
Er zijn zoveel mooie doeken... kijk gewoon eens rond bij verschillende merken. Girasols zijn heel levendig van kleur en vrij makkelijk zacht te maken. Zelfde voor natibaby vlinders... hennep, linnen ed hebben ook allemaal zo hun eigenschappen maar ik zou om te beginnen voor gewoon katoen gaan. Hoppediz vind ik zelf niet zo. Gaan nogal snel snijden vind ik maar er zijn er bij die er wel blij van worden
Een rekbare doek kun je prima strak trekken hoor! Kleintje zit superstrak bij mij in de doek. Maar goed als je weet wat je wilt kun je misschien net zo goed direct een geweven doek kopen. Ik vond een rekbare wel heel makkelijk om mee te beginnen!
Mijn rekbare draagdoek zakt niet uit hoor! En dochterlief is inmiddels al 8,5e kilo! Gewoon strak knopen Ik moet m dan eerder nog wat losser maken dan dat ie uitzakt.. Maar ik kan me wel voorstellen dat een geweven doek nog steviger zit. Al lijkt dat me wel lastiger knopen, juist omdat er geen rek in zit?
ja lijkt me juist moeilijekr strak trekken, maarja ik heb ook totaal geen ervaring, ikd nekd at ik gewoon voor beide ga...dan gebruik ik die rekbare maar kort...geeft niet, maar mss ookw el lang
Mijn bykay zakt ook niet uit hoor, alleen wanneer ik dat wil (als ik losjes knoop omdat ik de kleine zijn hoofdje op mijn hart wil laten zakken). Verder zit hij lekker strak. Ik heb nu de Hoppediz das leichte besteld voor de warmte want de bykay is wel erg warm als het warm weer is.