CD voor dreumes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mama van 2 meiden, Apr 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Wie heeft er ideeën voor een leuke cd voor mijn dochtertje? Ze word bijna 1 en ik moet wat cadeaus bedenken die mensen kunnen geven aan haar. Ze houdt onwijs van muziek en heeft al wat cd's....kunnen jullie nog bepaalde cd's aanraden?

2. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

May 13, 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    poehh.....
    wij hebben een poosje terug 3 cds van K3 gekocht hihi
    waarvan er 1 in de auto zit.ze gaat dan lekker swingen....

3. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Ik heb bij de geboorte van mijn dochter het eerste voorleesboek van Woezel en Pip gehad met een cd met liedjes. Mijn dochter is er helemaal weg van. Het is ook vrij rustige muziek dus ook te gebruiken om in slaap te vallen.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Het zandkasteel daar is ook een cd van. Mijn dochter is er helemaal wild van!
    De cd`s van cowboy billie boem zijn ook erg leuk!

5. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    ik heb de cd gekregen: liedjes uit de oude en de nieuwe doos. twee boekjes met tekst en gezongen en voorgelezen door Karin Bloemen. Een echte aanrader!

6. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Die van ons begint rond te hopsen zodra er iets met een beat en een gitaar voorbij komt, :) Kinderc'ds heb ik wel een paar gehad maar die draai ik nooit, hij houdt van het snellere werk.
    Ik geloof niet dat je speciaal 'kinder of peuter cd's' hoeft kopen, ik denk dat kinderen heel veel verschillende muziek op prijs kunnen stellen. Zet eens wat vlotte sambamuziek op, of een lekker rocknummer... Misschien vinden ze dat wel veel leuker dan kinderliedjes? Je kunt eens het een en ander opzetten en proberen! ;)

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Vriendjes voor altijd van Sesamstraat!!!

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Peter en de wolf! En dan voorgelezen door Paul de Leeuw... heel erg leuk en een heel erg leuke manier om kennis te maken met klassieke muziek!

9. Momae

Momae Actief lid

Sep 26, 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Wij luisteren hier cowboy billie boem en samba salad. Zijn van beide meerdere CD's volgens mij, maar welke we precies hebben weet ik niet. Ik vind ze leuk :)

10. Marnick

Marnick Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,167
    0
    0
    "Roltrap naar de maan", van Het Klein Orkest (hebben we van mijn vriendin, haar vierjarige dochtertje is er al jaren helemaal wild van)
    "Dikkertje dap" (en andere Annie M.G. Schmidt liedjes) van V.O.F. de Kunst. (heel leuk, maar ik weet niet of er nog aan te komen is)

HEMA heeft een box met vijf cd's met kinderliedjes

en verder natuurlijk K3 :)

11. Kity

Kity Actief lid

Mar 9, 2007
    325
    0
    0
    Zing mee met Nijntje en vriendjes...
    mIjn dochter zingt nu uitbundig mee.. en hij is werkelijk helemaal stuk gedraaid...

12. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Wij hebben een paar CD's van Dirk Scheele. Ik vind er zelf echt geen bal aan, zo flauw is het af en toe, maar mijn peuter ligt er helemaal dubbel om en zingt alles heel snel mee.
    Verder ook een CD van Woezel en Pip. Eerst vond ie daar niet zoveel aan, maar nu hij de verhaaltjes uit het boek erbij begint te snappen, vindt ie de CD ook leuker worden.
    En een CD-box van 5 stuks: Liedjes met een hoepeltje erom. Dat zijn alle oudhollandse kinderliedjes die je je maar uit je jeugd kunt herinneren en nog veel meer. Dat vindt hij ook leuk, maar het nadeel is dat elk liedje maar heel kort duurt en dat voldoet niet altijd aan de behoefte aan eeuwige herhaling van kleine kinderen.

13. Dushi

Dushi Niet meer actief

Woezel en Pip (boeken + CD)
    Sesamstraat vrienden voor altijd
    Dierenliedjes (zit boek met teksten bij)
    Kleuterliedjes
    Lars de kleine ijsbeer (CD is met berenliedjes)
    Dikkie Dik (voorleesverhaaltjes)
    Het Koekemannetje (voorleesverhaal)

14. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    De liedjes speeltuin van dirk scheele. Hele leuke liedjes over hele normale dingen zeg maar. Over opstaan en aankleden. Over wat we gaan eten enz...
    Ik vind ze erg leuk. Verder k3 of cowboy billie boem is ook leuk.

15. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,806
    4,191
    113

Share This Page