draagband voor om maxi cosi heen...handig?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door baby4me, 3 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Ik was wat aan het surfen op babysites en kwam bij shop.babycentrum.com een draagband tegen die je om de maxi cosi kunt doen. Dan heb je je handen vrij en lijkt me ook betere verdeling van het gewicht dan als je de maxi cosi steeds aan het handvat moet dragen. Is toch best zwaar zo'n maxi cosi.

Nu wil ik graag weten wie er ervaring met zo'n draagband heeft. Is het echt handig in de praktijk?

Groetjes,

Baby4me

2. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    lijkt me overbodig, je gebruikt hem toch alleen als je de auto in gaat, zijn vaak maar kleine stukjes, en als je al die kilo's aan je schouder hebt hangen is ook niet fijn, daarnaast heb je ook vaak de luiertas enzo al aan je schouder hangen...

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Lijkt mij een onding. Een maxicosi is hard en groot. Ik gebruik veel liever mn draagdoek. Daar ligt Jarissa in zonder maxicosi. En inderdaad, met maxicosi loop ik vanaf de woonkamer naar de auto en van de auto naar het KDV. Verder niet.

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Lijkt mij ook helemaal niets, gaat hartstikke zeer doen op je schouder. Je draagt het net zoals een schoudertas (schuin) weet je wat zo'n maxo cosi weegt met kind en dat dan ook nog op 1 schouder.
    Dat kleine stukje van de auto naar de winkel kan je toch wel tillen, daarna zet je je kindje in of op het winkelwagentje en klaar.
    Ik gebruikte ook nog wel eens het onderstel van de kinderwagen met adapters. Was ook de enige keren dat ik de maxi cosi op het onderstel plaatste. een dagelijkse of snelle boodschapje is niet zo lang werk.

Echt onzinnig dus zo'n draagband, zonde van het geld.

5. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Als ik het zo lees is het dus geen handig ding. Toch goed om te weten!

Deel Deze Pagina