De titel zegt t al. Hoeveel spuugdoekjes kan ik eigenlijk t best aanschaffen? Ik heb er nu 9 van bambino (kruidvat). Moet ik nog meer in gaan slaan?
Ik heb er wel 30 volgens mij. Vooral in het begin veel gebruikt met voeden. Ook in bh om toeschietmelk op te vangen tijdens voeden, dan hielpen compressen niet. Nu gebruik ik ze wat minder, maar nog wel veel.
Ik gebruikte ze in het begin wel veel maar ik denk toch dat je aan een stuk of 10 wel genoeg moet hebben. Ik moest sowieso ineens heel vaak wassen dus had daarom daar wel genoeg aan gehad denk ik.
Er liggen hier minimaal 30. Daarvan zijn er 2x10 van de ikea, en verder los gekregen of in kleine setjes.. En ze zijn ook weleens op geweest. Maar dat was dan als ik even iets langer geen warme was draaide. Ik gebruik ze nu in dreumes/peutertijd wel meer. Om snoet en handen te poetsen na het eten. Als je dat 5-6 keer per dag doet met een vers nat doekje, dan gaat het ook wel hard.
Gebruik die dingen echt nooit , nu spuugde kwijlde oid mijn dochter ook bijna nooit , ze had ook bijna nooit een slab om
Ik heb er heeeeel veel! Vooral badstof, omdat Levi ze ook als knuffel gebruikt in zijn bedje De hydrofiele spuugdoekjes vind ik erg handig als hij rode billetjes heeft om het dan even droog te deppen na het schoonmaken met de billendoekjes
Bedankt voor jullie reacties meiden ik denk dat ik er toch nog een paar in ga slaan.. kan toch geen kwaad, want zo te lezen kan ik ze ook voor tig andere dingen gebruiken
ik gebruikte ze dus helemaal niet, mijn zoontje spuugde toendertijd best veel en wij gebruikten de hydrofiel luiers overal voor. Ook voor het voeden is veel groter en maakt de kans op ernaast spugen ook stukken kleiner
Hmmmm.. nou ga ik twijfelen.. misschien dat ik er toch nog ff mee wacht, want heb zat hydrofiele luiers aangsechaft kan ze altijd bijkopen dan
Ik gebruik ook liever een hydrofiel. Ze spuugt anders steeds langs het spuugdoekje, haha! Zou idd ff afwachten wat jou beter bevalt en dan evt bijkopen.
Ik heb er 20 waarvan 10 van de ikea, gekregen. En 10 van de zeeman, gekocht. Van de zeeman zijn ze geloof ik 1.99 per 5 dus echt lekker goedkoop en lekker zachte van badstof
Ik had er ongeveer 15. Al vrij snel bleek dat ze te klein waren om fijn over je schouder te doen. Omdat ik het jammer vond om ze ongebruikt in de kast te hebben, heb ik de spuugdoekjes van ikea aan elkaar genaaid. Kleur bij kleur. Zo had ik 5 grote en nog een paar kleintjes. Dit aantal bleek ook genoeg te zijn. En anders gebruikte ik een hydrofiel doek.
Wij hebben er een stuk of 30. We hebben ze allemaal gekregen (zijn zelfde als in het ziekenhuis, m'n schoonvader werkt bij de wasserij ) Vond het echt fijn om er zoveel te hebben, in het begin had ik ze ook echt wel nodig! Nu gebruik ik ze bijna niet meer...