Mijn zoontje zit er steeds maximaal een half uurtje in en dat ongeveer een keer per week, dus ik blijf fijn de baby Björn gebruiken waar hij zo blij van wordt (hij gaat zodra hij erin zit ontzettend enthousiast). De draagdoek gebruik ik hopelijk bij een volgende kindje!
je hebt ook ergonomische draagzakken. zag namelijk voorbij komen dat die combinatie er niet is(?). Ik heb een wompat heerlijk ding, maar niet ideaal vanaf geboorte. een draagdoek zou ik aanraden om tweedehands te kopen. al lekker zacht. aan het begin knopen met een nieuwe doek kan echt een hel zijn. al heb ik wel gehoord dat die van purebabylove echt al zacht zijn bij aankoop. en ik moet zeggen dat ik little frog ook lekker zacht vond. (katoen). en idd, consult. eigenlijk nog voor je een doek of drager koopt. misschien is een doek of drager juist niets voor jou en zo blijf je maar kopen (spreek uit ervaring) veel plezier met dragen. en zag dat de tip hier al meerdere keren voorbij is gekomen maar; draagpraat op fb. en draagdoeken markt ook op fb. veel plezier.