Welke draagdoek?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daenerys, 9 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Mijn zoontje zit er steeds maximaal een half uurtje in en dat ongeveer een keer per week, dus ik blijf fijn de baby Björn gebruiken waar hij zo blij van wordt (hij gaat zodra hij erin zit ontzettend enthousiast). De draagdoek gebruik ik hopelijk bij een volgende kindje!

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik heb een rekbare doek van ByKay en een Bondolino.

3. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Dankjewel dames zal even naar de draagdoeken kijken die jullie adviseren en even vergelijken.

4. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    je hebt ook ergonomische draagzakken. ;) zag namelijk voorbij komen dat die combinatie er niet is(?).
    Ik heb een wompat heerlijk ding, maar niet ideaal vanaf geboorte.

een draagdoek zou ik aanraden om tweedehands te kopen. al lekker zacht. aan het begin knopen met een nieuwe doek kan echt een hel zijn.

al heb ik wel gehoord dat die van purebabylove echt al zacht zijn bij aankoop. en ik moet zeggen dat ik little frog ook lekker zacht vond. (katoen). en idd, consult. eigenlijk nog voor je een doek of drager koopt. misschien is een doek of drager juist niets voor jou en zo blijf je maar kopen (spreek uit ervaring) veel plezier met dragen.
    en zag dat de tip hier al meerdere keren voorbij is gekomen maar; draagpraat op fb. en draagdoeken markt ook op fb. veel plezier.

Deel Deze Pagina