Ik had al helemaal in gedachte om deze zomer teva's voor mijn zoontje te kopen. Vandaag eindelijk wezen passen. Maar de voeten van mijn zoontje zijn te smal, waardoor het eerder boten lijkt waarbij hij peddels nodig heeft. Dus wat nu? Vorig jaar had hij blauw/gele timberlands. Maar wat zijn nog meer fijne sandalen.
Wij hebben deze van kipling. Vorig jaar ook teva's maar ons zoontje krijgt er stinkvoeten in. Deze zijn echt fijn vind ik.
Wij hadden voor onze dochter ook 2 jaar achter elkaar de Tevas. Nu sandalen van orange babies. Weet niet of ze die ook ik een jongensvariant hebben, maar waren nu afgeprijst bij de Durlinger.
Ik zag gisteren toevallig dat Braqeez ook sandalen heeft die erg op teva's lijken. Ik heb ze niet in het echt gezien, maar wie weet vallen die beter?
Ik heb orange babies besteld bij Durlinger. Zijn eerste schoentjes waren ook van Orange babies. Hele fijne schoentjes. Ik ben benieuwd. Hoop dat deze beter passen. Bedankt voor de tip.
Mijn zoontje heeft kipling teenslippers met bandje om de hiel. Hij loopt hier super op. (Had ze vorig jaar ook)
Ha wij hadden vandaag precies hetzelfde probleem! De teva's zaten voor geen meter. Wij zijn voor Keen gegaan, die hebben van die lekkere beschermde neuzen. Dat lijkt me toch fijner met klauteren en fietsen dan van die hele open tenen.
Ik heb net weer de sandalen van Timberlands besteld. Hadden deze vorig jaar ook. Vind het een groot voordeel dat het niet erg is als deze sandalen nat worden. En hij loopt er ook goed op.
Hier replay en teva. Maar zag idd dat maat groter ze ineens veel breder worden die teva's! Deze past hij nog heel even en dan ist hier ook over met teva dus..
Hier ook timberlands, teva's waren idd te breed, en ik wilde ook graag iets wat gewoon nat kan worden.