We zijn nog niet zo ver hoor. Maar we waren laatst toch bij de fietsenmaker en toen hebben we al even naar fietsstoeltjes gekeken. In mei doen we weer een servicebeurt en dan wil ik gelijk een fietsstoeltje aanschaffen. (Eén stoeltje en dan aan beide fietsen een houder.) Nu zagen we naast de vertrouwde bobike ook een ander (nieuw?) merk. De yepp-stoel zag er wel heel mooi en comfortabel uit. Ik ben benieuwd welke stoel jullie hebben en wat de ervaringen er mee zijn. Denk aan comfort voor het kindje, kwaliteit / stevigheid, makkelijk bevestigen en verwisselen van de ene fiets naar de andere etc.
laatst ook een topic over geweest: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/262450-welk-fietszitje.html ik heb sinds gisteren de yepp mini, vandaag 1e keer gefietst, hij zit er heel keurig in, mooi goed ingesnoerd met het 5punts gordeltje, goede stevige voetensteunen. makkelijk installeren (zelf gedaan!! vent heeft alleen de boel nog even extra aangedraaid). opstappen is nog best te doen (geen moederfiets of stuur). heel tevreden.
Ik vind de Bobike erg mooi en praktisch. Ik vind die Yepp dan juist weer lelijk Ik heb een wit stoeltje met een leuk printje er op, bandjes zijn allemaal goed en handig, voeten steuntjes ook. Super!
Ik heb de bobike mini(brown retro) ben er erg tevreden over. Heb toen wel de Yepp zien staan maar weet niet meer waarom die niet gekozen. Succes met je keuze!