Welke drager is dit?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Fiene, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
  2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik vind hem eruitzien als een zelfgemaakte drager. Hij lijkt voor een groot stuk op mijn mei-tai maar dan met gespen eraan (gemaakt?). Maar wss komt Vlinder84 je nog wel een nuttiger antwoord geven...:D Denk niet dat er een drager is die zij niet kent! ;)

3. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Verkoper heeft m op t Draagdoekenforum gekocht, maar kan verder niets vertellen dan dat hij tot 19 kilo kan en enkel geschikt is voor op je rug en niet voor baby's.

Ik heb ook nog even verder gezocht en t lijkt inderdaad wel op een mei-tai met gespen, maargoed, die zijn toch ook al eerder te gebruiken dan voor peuters..

4. Elke1984

Dat hangt, volgens mij, van de mei-tai af. Die van mij is ook niet geschikt voor kleinere kindjes omdat het 'zitvlak' te breed is, het past gewoon niet voor een kleiner kind.

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik heb nu een hoptye en die is wel direct geschikt, maar zoek nog iets dat ik nog makkelijker kan omdoen (heb reuma, en zit gedeeltelijk in een rolstoel en als ik met de kleine straks op pad wil kan ik geen kinderwagen meenemen en los op schoot lijkt me niet echt handig ;))
    Bondolino en Ergo heb ik al geprobeerd, helaas zijn die banden te breed voor mijn schouders..
    Knopen is op slechte dagen helaas zo goed als niet te doen, vandaar dat ik nog een alternatief voor de hoptye zoek.

6. Elke1984

Goh, dat zou ik zo direct ook niet goed weten... Een buidelsling misschien? Of een tricotti?

Heb je al eens een draagconsulente gecontacteerd?

7. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ja, vandaar dat ik weet dat de ergo en de Bondolino in ieder geval niets voor mij zijn, ben toen bij de hoptye uitgekomen.
    Nu met wat oefenen ben ik er dus achter dat ik op slechte dagen de knopen niet kan leggen dus dat schiet op die dagen gewoon niet op, en altijd binnenzitten is ook geen optie.
    Tricotti had ik met mijn middelste zoon, maar vond het waardeloos, leuk voor het eerste maandje maar daarna niet meer.
    Een Buidelsling is over 1 schouder zo te zien, en dat is voor mij absoluut geen optie ivm veel pijn.

Deel Deze Pagina