Ik vind het zo hard voor zo'n klein babietje om het alleen op een boxkleed in de box (hoge stand) te leggen. Dat koppie is nog zo zacht en gevoelig Leggen jullie het kindje nog op iets anders eronder? Zo ja wat gebruiken jullie?
Ik heb twee boxkleden, voor als er 1 in de was is.. als ze alletwee schoon zijn dus lekker dubbel. De boxkleden van een iets betere kwaliteit zijn vaak lekker dik, dat is wel genoeg! Zo'n klein kindje is nog niet zo heel zwaar..
Ik had altijd maar 1 boxkleed erin liggen, niet zo'n superdikke, maar wel gewoon zacht genoeg. Nu heb ik er niets meer in.
Ik heb drie boxkleden, heb er eentje gekocht en heb twee gebruikte boxkleden gekregen. Ik heb er standaard twee op elkaar in de box liggen. Eentje bewaar ik onder de box zodat ik deze kan gebruiken voor als ik moet wassen.
ik heb 1 box matje en 2 boxkleden erop dus ja dat doe ik liever dan weet ik zeker dat hij straks lekker zacht ligt
Ik heb ook maar 1 boxkleed voor erin. Dit is wel voldoende. Nu heb ik voor deze baby een hangmatje in de box. Ik ben eens benieuwd of de baby dat lekker vind.
Hier ook 2 boxkleden op elkaar en heb er nog 1 in de kast liggen voor het geval dat de bovenste vies is (wat regelmatig gebeurd met kleine kotsjes )
Ik had onder mijn boxkleed een plastic, dikker matje liggen. Hebben we toen we de box (tweedehands) kochten erbij gekregen. Maar ik zou ook niet alleen een boxkleed gebruiken, lijtk me ook veel te hard. Groetjes Niki
Ik heb een boxkleed van de prenatal. Op zich niet heel erg dik. Maar denk dat het wel meevalt, ze zal er niet 3 uur achter elkaar inliggen. En als het toch te hard is, heb ik nog een 2de boxkleed die ik er eventueel onder kan leggen.
Ik heb een matras voor de box omdat die in het begin idd gebruikt wordt voor dutjes in te doen in de woonkamer, en ik vond het ook veels te hard.
haha ja zo plastick matje bedoel ik ook die heb ik er ook bij gekregen en daarboven 2 boxkleden gelegd weet ik zeker dat die zacht ligt
Het hoeft helemaal niet zo zacht te zijn voor een baby, het matras in het bedje is toch ook niet superzacht? Het lijkt me ook niet lekker om er helemaal in weg te zakken.
hier een belgische wonend in nederland. bij ons is het dus gebruikelijk dat de box helemaal aangekleed word, dus eerst een matras, dan een hoeslaken, dan de box bekleding en dat houd in: -boxkleed -bijhorend dekbedovertrek -bijhorend boxomranding -bijhorend hemeltje het nadeel van dit alles is wel , als je dit van een mmoi merk koopt je toch wel rond de 500 euro kwijt bent , soms meer dus het is heel anders bij ons en de box word aanzien als een pronkstuk. bij ons noemt het trouwens een park.
wij hebben gewoon een boxkleed. het lijkt hard als je eraan voelt, maar zo;n kindje is niet echt zwaar dus valt heus wel mee. je kan er altijd een fleese deken onder leggen ofzo..
Ons boxkleed voelt als een dekbedje. Vrij dik dus. Als ze straks wat gaat staan en zitten is een dunnere fijner, omdat deze te zacht is , die ligt al klaar . Ik zou dus in jouw plek ook dubbel doen, of een fleecedekentje onder haar leggen in het begin.