kan easybob op mutsy?

Discussion in 'De babyuitzet' started by carlo1987, Mar 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Hallo,

ik heb onlangs een easybob autostoel/maxicosi overgenomen en ik krijg van mijn ouders de mutsy kinderwagen. de 4 ride ofzoiets. de spoke rider. als ik het goed zeg;)
    maar nou vraag ik mij af of dat ik de easybob op de mutsy kan zetten?? ik heb een adapter set erbij gekregen maar als wij die zo zien kan ik die niet op de mutsy klikken. is er mogelijk nog een ander soort adapter set waarmee je hem wel op de mutsy kan klikken?? of kunnen we hem er gewoon helemaal niet op doen??
    hoop dat mensen hier ervaring ermee hebben en mij verder kunnen helpen.

thnx

2. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    bij de mutsy kun je aparte adapters kopen voor de mc erop te zetten. Als die easy bob op die adapters past dan kan t. Ik ken de easy bob niet maar als die t zelfde op de adapters klikt als de andere mc dan moet die op de mutsy adapter ook passen

3. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @Inlove, thnx voor je berichtje. vanmiddag even bij mijn zus gekeken na de echte maxi cosi, maar dat is een ander klik systeem als de easybob. maar er zijn dus wel verschillende soorten adapters verkrijgbaar voor de mutsy??

4. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    nee de mutsy heeft maar 1 adapter, daar past de echte maxi cosi op en die safety first. (mss ook andere dat wet ik niet)
    De mc van mutsy zelf past op t onderstel zonder extra adapters.

http://www.babyearth.com/images/images_big/17-2826-01.jpg deze krijg je bij de 4 rider. Dat brede gaat op t onderstel en die ronde dingen wat je ziet daar moet de mc op klikken.

heb ff gegoogled op de easybob en wat ik zo kan zien heeft ie geen opening onder de "knoppen" van de draagbeugel. Dus dan gaat ie niet passen op die adapters

5. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nee de easybob kan niet op de Mutsy. Mutsy heeft alleen adapters voor het merk Maxi cosi en zijn eigen autostoel de Safe2go past er op. Dan heb je nog de merken SafetyFirst (is van de fabrikant van maxi cosi) en Cybex Aton (zelfde insteek als mc) die passen er ook op in samen werking met de adapters van Maxi cosi.

Share This Page