Welke Draagzak makkelijk omdoen na autorit

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Suuzan, 6 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Fan van Bondolino! Ook een verstelwerk als je afwisselend draagt met bijvoorbeeld je partner. Vanaf de geboorte te gebruiken.

2. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    De kokadi baby gaat van geboorte tot maat 74/80, daarna stap je over naar kokadi toddler en vervolgens op de xl.
    De isara heb je ook on baby en toddler formaat. Volgens mij gaat de isara tot maat 86 wil je echt nog goed zitten.

Verschil is inderdaad dat kokadi gemaakt is van draagdoekenstof en de isara van canvas. Mijn voorkeur gaat echt uit naar een drager van draagdoekenstof. Zeker bij newborns. Het vormt zich zoveel beter naar het lichaampje. Mooie M-vorm met de beentjes en ruggetje in C-vorm. Zeker doordat de schouderbanden aan de heupband (meer tailleband. Zeker bij newborns maak je deze hoger vast bij jezeld) vastzit bij kokadi ipv het rugpand (vanaf toddler heb je bij kokadi de keuze uit vastmaken aan rugpand of heupband). I love kokadi!
    Een heel goed en betaalbaar alternatief is de storchenwiege. Deze moet je dus gedeeltelijk knopen, maar groeit heel mooi mee tot ongeveer maat 80/86. En draagdoekenstof!

Bondolino is ook een alternatief, maar die vind ik eigenlijk pas echt goed zitten vanaf maat 62 (verkleind). Een newborn verzuipt er best nog wel wat in. Maar daarmee kun je ook vrij lang dragen.

Mijn persoonlijke voorkeur bij newborns;
    -rekbare draagdoek in de pwcc knoop (knoop je vooraf en dan pas je baby er in)
    -geweven draagdoek in de fwcc knoop of de kangaroo knoop (knoop je met kindje)
    -ringsling
    -draagzak zonder insert (dus ook geen insert die in de draagzak zelf vast zit) van draagdoekenstof

Knopen gaat heel mooi met filmpjes van youtube (o.a. wrap you in love)

3. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL

Inderdaad, de Storchenwiege is super ❤️

Deel Deze Pagina