Wil een buggy voor onze kleine meid. Nu had ik de buggy van lief! gezien. Wat vindt ik die mooi! Maar wie heeft er ervaring met deze buggy. Want kon niks van ervaringen vinden op Internet. Mss omdat deze buggy er mss nog niet zolang is. En weet iemand hoeveel standen de rugleuning heeft? Ik dacht maar 1. Zo ja is dit dan ook vervelend? Liefs bloemetje 123
Bedoel je deze: Lief! Standen buggy marlin Lief! - Online Babywinkel - 10.000+ Babyartikelen ? Geen ervaring mee, maar er staat dat de rugleuning vijf standen heeft.
Nee die bedoel ik niet. Ik bedoel de buggy bibi. Hebben ze bij babypark en bij prenetal. Maar bij prenetal staat tijdelijk uitverkocht.
Nee ik bedoel de bibi. Dit is volgens mij dezelfde als de bobbie. Alleen dan een andere kleur. Echt meiden.
buggy luxe Bibi meisjes | lief! lifestyle Daar staat traploze verstelbare rugleuning en zo te zien kan ie vrij plat
Oe, die is idd leuk! Ik zou de gok wagen, de Prenatal hier heeft echt een super service wat betreft onvrede over een product