hallo allemaal, Ik ben helemaal verliefd op deze loopauto van prenatal! Wil hem dan ook kado vragen aan mijn collega's maaaar is de auto wel leuk voor de kids, kunnen ze er dus goed meer overweg/ is hij behendig? Wie heeft de auto en hoe vind je hem? Prenatal | xxx
Ik heb hem zien staan bij de prenatal, maar denk dat ie meer bedoeld is al decoratie. Zag er in elk geval niet uit dat ie tegen een botsing kan. Vond hem wel erg stoer eruit zien.
Idd zoals jewe als zegt vind ik hem ook eruit zien als decoratie, leuk voor in de kinderkamer, maar lekker rijden, erop zitten, ermee spelen?? Ik twijfel!!! Ziet er mooi en stoer uit maar handig en fijn om overweg mee te gaan als kind zie ik hierin niet echt, maarja misschien moet ik hem eerst in het echt zien om erover te oordelen. Msybe ff langs prenatal en kijkje nemen en vragen over stellen voordat je t aan je collega's vraagt?? Succes, hij is wel erggg stoer!!
Ik heb 3 van die soort auto's voor mijn zoontje (alle 3 gekregen bij zijn geboorte) en mij zoontje speelt er wel degelijk mee, sinds hij 1 jaar is en zijn grote zus 5 jaar zit er ook bijna elke dag op.... dus hier een groot succes!!!