Wat doen jullie als jullie kleintje niet wil drinken, ze drinkt elke keer maar een halve fles en thee wil ze ook niet! Normaal drinkt ze 5 flesjes van 180+6 met gemak leeg maar nu totaal niet. Denkt dat het door de warmte komt. Ze krijgt nog geen bijvoeding i.v.m allergie! Heel graag jullie advies. Alvast heel erg bedankt!
Ik zou zoveel mogelijk vocht aanbieden, dmv een theelepeltje water of als ze echt te weinig binnen krijgt dan via een spuitje in de wang brengen.
Dat spuitje werkte bij ons ook heel goed (was weliswaar in het begin, maar toen dronk ze ook heel slecht).
Ik ken het was bij allebei mijn kinderen ook,ik ben maar bijvoeding gaan geven want dan kreeg mijn zoontje ook nog vocht van het fruit binnen. Wat je ook kan proberen is een andere speen op de fles zodat ze dat wil onderzoeken en in haar mond doet met lauw water,of sterk verdunde flesvoeding (120+1 schepje bijvoorbeeld) of een spons (schone) nat maken dan gaat ze daar misschien aan sabbelen. succes,maar maak je niet te druk,zolang ze geen versufte indruk maakt is er niet veel aan de hand,bel anders je huisarts!
Bedankt voor alle reactie! Denk ook dat ze veel met haar ontwikkeling bezig is, ze probeert op haar buik te draaien wat nog niet echt lukt en waardoor ze gefrustreert raakt plus dat we de puckababy aan het afbouwen zijn waardoor ze veel onrustiger en veel minder slaapt wat met de puckababy helemaal niet zo was! Maar ja ze groeit er bijna uit dus het moet wel.