Welke vd twee douwagens?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lilo77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    We hebben een zoontje van 2 en een kindje van 8 maanden en zijn op zoek naar een nieuwe wagen. Ons zoontje loopt al wel veel maar voor grote stukken of supermarkt hebben we toch nog een wagen nodig.
    Twijfel tussen phil and teds explorer of de abc design zoom.
    Phil and ted lijkt me fijne wagen maar niet zo stabiel als ons zoontje er uit is (aan het lopen is/speeltuin) en ons kleintje er dan alleen in zit (onder). Ik ben bang dat hij dan kan kiepen ook als ikstoep op en af ga door zn 3 wielen. Verder kan het achterste zitje niet plat, dus kan ze dan wel slapen in de wagen?
    Abc zoom kan volgens mij wel platter (toch?) maar is vrij breed zodat ik nog moeilijk door de kassa bij de supermarkt kan lijkt mij. Verder lijkt het me wel een fijne wagen en bijkomend voordeel 4 wielen zodat hij stabieler is, ook met 1 kindje erin.
    Wie heeft er ervaring met 1 van beide enweet uit ervaring hoe de wagens zijn. Twijfel, twijfel.......

2. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Kan niets vertellen over de Phil and Ted, heb zelf de ABC Zoom.

Ik ben er (nu al) heel blij mee, ondanks dat de kleine nog neit geboren is (hopelijk snel ;)), hebben we de wagen al 5 maanden in gebruik :D (onze enkele wagen had het begeven, hihi!)

De zitjes zijn een soort kuipstoeltjes, maar de rugleuning kan wel plat. Onze kleine man kan er heerlijk in slapen. Hij is idd vrij breed, maar kan er bij gewone supermarkten gewoon bij de kassa, alleen bij de AH moet ik de extra brede rijen pakken. Bij KV en TP enzo kan ik er gewoon doorheen, korte draaicirkel. Hij is erg leuk omdat je kindjes straks ook naar elkaar kunnen kijken ed. Ik vind hem als je hem voor één kindje erin hebt zitten ook fijn, je kunt er zo goed veel boodschappen mee doen ;) Hij is wel vrij heftig als je hem in je auto mee moet nemen. De stoeltjes moeten er dan vanaf, je hebt dus je onderstel en stoeltjes die je mee moet nemen. (voor ons geen probleem>station) Je zou dus als je hem weleens in je auto mee wil nemen wel even moeten passen of dat kan in jullie auto.

Hij is idd heel stabiel, rijdt lekker licht (kan hem met een hand makkelijk rijden) en gezellig voor de kids :D (en voor ons trouwens ook, je kindje kan alle kanten opgezet worden, dus ook naar je toe!)

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Een 3 wieler is niet onstabiel in mijn ervaring. Ik heb dan wel geen van beide genoemde wagens, maar wel een 3wieler en die kiept of kantelt nooit. En in jullie situatie zou ik zeker voor de phil and teds gaan en dan je oudste kind achterin en je jongste bovenin. Je oudste zal tenslotte het meeste zelf lopen en alleen zitten als hij moe is of even rustig moet blijven zitten. Je jongste zal voorlopig nog niet kunnen lopen en dus op het "beste" plekje mogen zitten lijkt mij.

Deel Deze Pagina