Ik heb de Dr. Brown fles wijde hals besteld, hoor er goede dingen over en aangezien ik bij mijn zoon die in 2003 geboren is, Avent flessen gebruikte maar die nogal "snel" vond gaan, vond ik dit een goed alternatief. Nu heb ik ze ontvangen en vind ze eigenlijk wel enorm breed en "lomp", niet dat dat er nu verder echt toe doet, maar ik vind ze hierdoor ook niet lekker in de hand liggen, ze zijn ook n stuk zwaarder dan de Avent flessen. Wat is jullie ervaring hiermee? Ik twijfel nu of ik ze moet terugsturen en voor de smalle hals moet gaan, maar daar zit ook weer n ander soort speen op...
ik had eerst born free brede hals, die zoog hele tijd vacuum bij mn dochter. heb nu idd dr brown smalle hals, hij is perfect vind ik.. het mondje van je baby moet goed om de hele speen heen kunnen namelijk.
de smalle fles van dr brown vind ik wel erg fijn en gaan we hier voor de 2e weer gebruiken. De born free vond ik ook niet fijn en érg breed en ik denk dat de brede van dr brown net zo is.. ik zou dus voor de smalle gaan
Wij hebben ook de smalle dr Brown fles gebruikt. Met de brede geen ervaring. En een voordeel van de smalle variant is dat de etos de spenen en de flessen ervan verkopen. En de speen past ook op de difrax fles
Hier smalle dr brown fles, zoon pakt de brede flessen niet. Alleen is een brede hals makkelijker met poeder scheppen maargoed, met poedertorentje is dat ook opgelost.
Hier difrax fles met dr. Brown speen en ook wel de dr. Brown speen op de smalle dr. Brown fles. Ik vind persoonlijk de difrax lekkerder in de hand liggen. De speen van dr brown is de zachtste, we hebben er veel geprobeerd maar dit was de enige waar ze goed uit drinkt. Het grappige is dat ik bij de oudste de difrax speen had op de dr. Brown fles. Het makkelijke van de smalle fles is dat hier ook andere spenen zoals eigen merk kruitvat, Etos en dus difrax op kunnen. Of dat ook met dr brede kan weet ik niet. Al denk ik van wel maar dan dr brede varianten. Nb Ik ga maar niet uit rekenen wat ik aan flessen en spenen heb uit gegeven, das namelijk heel veel
Hier ook fles met smalle hals, geen ervaring met brede hals. A. drinkt er heel rustig uit, ik gebruik difraxspeen op de fles. Tip, het schepje van de friso voeding past precies door de opening van de smalle fles. Ik vind het ideaal en heb in het begin ook de difraxfles gebruikt, maar deze vind ik 10 keer beter!
Hier ook de smalle fles van Dr. Brown gebruikt met hele goede ervaringen. Gaan we nu dus weer opnieuw gebruiken!