Wij gebruiken pamper. Kopen we altijd in de aanbieding bij de Wehkamp en recent nog bij de Kruidvat. Mijn schoonzus had een pak van de kruidvat maar ze was niet tevreden omdat ze echt naar voelen. En inderdaad tis net plastic dus wij kopen geen kruidvat om die reden. Maar het is ook wat je zelf wil en waar je kindje goed op reageert.
Ja ik zweer bij de KV luiers, al vanaf de geboorte. Maar het is maar net hoe je kindje gebouwd is. Mijn neefje bijvoorbeeld is heel smalletjes en hij heeft teveel ruimte over bij zijn beentjes waardoor het sneller lekt. Bij mijn oudste had ik wel liever Pampers dus ook weer anders..
Hier ook KV luiers vanaf de geboorte. Zitten perfect bij mijn zoontje en lekken niet door, op een enkel ongelukje na maar dat hou je altijd.
Ik vond kruidvat in het begin niks. Ik heb voor beide kindjes pampers gebruikt in maar 1,2 en 3 en daarna overgestapt op kruidvat luiers. Vanaf maat 4 vind ik kruidvat luiers net zo fijn.
Hier vanaf het begin altijd kv gehad. Zaten prima en zijn stukken goedkoper dan de pampers. Pampers lekte hier door en ze kon er niet tegen.
Beginnen met mt 2 kv luiers, prima hoor! Nu te klein, maar mt 3 kv nog te groot. Pampers mt 2 nu perfect... Dus we wisselen af... Net wat je fijn vindt. En je wat je portomonnaie fijn vindt
Hier groot Kruidvat luiers fan. Maar het ligt erg aan de 'pasvorm' van je kindje. Pampers heb ik ook wel geprobeerd maar die bevielen me voor mijn dochter totaal niet.
Ik heb in het begin 1 pak kruidvat luiers gebruikt, maar vond ze zooo stug voor een pasgeborene.. Dus heb voor de rest alleen pampers gebruikt. Vanaf maatje 3 pampers afgewisseld met kruidvat.
De eerste weken pampers gebruikt. Kruidvatluiers zijn wel goed maar idd erg stug. Vond ik voor een pasgeboorne niet zo prettig. Ik ben heel snel overgestapt naar de bumblies, betaalbaar net als kruidvat maar veel zachter. Oh en ik vind zoals velen pampers erg stinken. Maar anderen ervaren dat weer helemaal niet.
Ik hoor verschillende verhalen. Zelf heb ik pampers gehamsterd De wehkamp had pas pampers in de actie dus heb ik meteen maar maat 2 en 3 besteld in grootverpakking, en bij de etos hadden ze afgelopen week ook een pamper actie, 3 halen 2 betalen. Misschien ga ik daarna wel over hoor op kruidvat of etos luiers.
Ik heb tot en met maat 3 pampers gebruikt. Maar die had ik heel goedkoop ingeslagen. (5-7,50 euro per pak) Daarna overgegaan op die van AH eigen merk. Die vind ik fijner dan die van kruitvat. C1000, Jumbo en Etos luiers vind ook niet fijn. Nu sinds een paar dagen die van Aldi aan het proberen. Maar dan in maat 5 voor mijn peuter. Tot nu toe niet echt ontevreden maar ik heb het idee dat die van AH meer kunnen opnemen. Geen idee hoe daar de kleine maatjes van zijn.
Ook hier vanaf dag 1 kruidvat luiers. Super tevreden. Wel Pampers geprobeerd maar ze stinken idd en ons zoontje lekte altijd door hierin. Etos ook geprobeerd maar blijf toch trouw aan kruidvat
Ik heb in maat 1 en maat 2 een pak gekocht, maar ik vond ze niet fijn. Ik gebruik liever Etos, die zijn iets zachter en ook heel goedkoop. Het huismerk van Lidl heb ik laatst ook geprobeerd en die zijn super!
Zoals al eerder genoemd is, het is maar net hoe je kindje gebouwd is en welke luier daar het beste bij past... Ik vond kruitvat helemaal niks... sowieso voor het begin vrij stug. Heb eerst pampers gebruikt en later, na het proberen van verschillende merken, over gegaan op die van de Aldi! Prima luiers, vond ik veel fijner dan die van kv! Weet niet hoe het nu is, maar die waren ook altijd de goedkoopste! Pampers blijft mijn favoriet, maar Aldi vond ik het beste alternatief voor mijn portemonnee Voor nu ga ik eerst ook weer pampers inslaan (aanbiedingen in de gaten houden) en daarna weer andere merken proberen, maar 's nachts zal het eerst nog wel pampers blijven.
Hier lekte hij bij elke luier door van het kruitvat en alsik zeg met elke luier dan bedoel ik ook echt elke kruitvat luier! Hier altijd pampers en etos koop ik ook wel, die lijken het meest op de pampers, lekker zacht
Kruidvat luiers geprobeerd (maat 1) Voor mn mannetje zijn deze niet ideaal, hij heeft vrij smalle beentjes, lekkage. De luier absorbeert wel goed en ook het lijntje wat verkleurd als de luier nat is, is handig. Vond het materiaal wat stugger. Vind voor nu de pampers erg prettig. Soepel en zacht en sluiten goed aan om zijn beentjes.
Hier ook in het begin Kruidvat luiers gebruikt. Met mijn eerste pampers, maar beide beviel goed. Voor de 2de kruidvat gebruikt omdat het qua kosten nogal scheelt en was echt prima! Nu gebruik ik ze van de Lidl, maar dat komt omdat de Kruitvat veel verder zit dan de Lidl. Die van de Lidl zijn ook heel goed!