Ik heb luxaflex en gordijnen in de babykamer, maar het is nog wel vrij licht op die kamer. Op onze kamer, waar onze dochter nu nog slaapt, hebben we verduisterende gordijnen. Ook in de zomer kan het in haar kamertje wel warm worden want de zon staat erop. Hebben jullie tips waar je verduisterende stof kan kopen zodat ik dat achterop de gordijnen kan laten zetten? Of kant en klare kinder verduisterende gordijnen?
Bij de Hema hebben we half verduisterende gordijnen gevonden, maar die worden wel op maat gemaakt. Misschien dat ze ze ook wel kant en klaar hebben?
Bij de Hema hebben ze gewoon verduisteringsstof. Deze komt achter je stof te hangen. Die verkopen ze ook vast los per meter.
O, zulke stof hebben ze ook op websites zoals Voordeelgordijnen.nl en BBMS.nl. Voorts schijnt het ook wel oké te zijn als babykamers niet helemaal verduisterd worden, zodat ze gevoel houden met het dag-nachtritme.
Bedankt voor de reacties, dames. heel verduisterend zal het niet worden want het hangt aan een roede.
Hier rolluiken dus geen licht meer in de kamers. Maar hebben een prima dag en nacht ritme hoor 😉 De leenbakker heeft mooie verduisterende kindergordijnen maar ook verduisterende stof die je erachter kan zetten.
Ok, ga ik daar ook eens kijken. Ik heb nu al leuke gordijnen dus wil die graag houden, dus ik ga dan kijken naar verduisterende stof en laat dat erachter zetten ( ben zelf niet handig).
Wij hebben achter de gordijnen een verduisterend rolgordijn van de Ikea hangen. Hier ook geen probleem met dag en nachtritme. In de zomer is het juist wel fijn dat de vroege zon niet direct in het kamertje komt
Ik heb nu kant en klare verduisterende gordijnen bij de werkkamp besteld. waren niet duur en de reviews waren goed.